منتشر شده در 30 خرداد 1403 ساعت 16:11


مجهزترین نمایندگی فولکس واگن افتتاح شد

در هفته جاری نمایندگی ماموت خودرو خسروانی با کد ۲۱۰۹ به صورت رسمی افتتاح شد. این نمایندگی خدمات ویژه فروش و پس از فروش محصولات فولکس واگن و جتا را در شمال تهران به مشتریان ارائه می دهد. همچنین به عنوان مجهزترین نمایندگی فولکس واگن در تهران شناخته می شود.

یکی از ویژگی های نمایندگی ۲۱۰۹ خسروانی، ارائه خدمات پس از فروش سریع به مشتریان فولکس واگن و جتا است. به این ترتیب مالکان خودروهای جدید ماموت خودرو می توانند در یکی دیگر از نقاط شهر تهران خدمات پس از فروش مختلفی را دریافت کنند. همچنین این نمایندگی فضای ویژه ای را برای خدمات فروش در نظر گرفته است. در حال حاضر متقاضیان محصولات جتا و فولکس واگن ID.4 می توانند از خدمات نمایندگی ۲۱۰۹ خسروانی که به محصولات ماموت خودرو اختصاص دارد، استفاده کنند.

مجموعه اتوخسروانی یکی از بزرگترین مولتی برندهای ایران است که شرکت های خودروساز و واردکننده با آن فعالیت می کنند. باید به این نکته توجه داشت که نمایندگی ماموت خودرو خسروانی در کنار گارانتی رسمی برای محصولات فولکس واگن و جتا، یک سال گارانتی تعویض خودرو در صورت بروز مشکل برای قوای محرکه به مشتریانش ارائه می دهد. همچنین این نمایندگی خدمات ویژه حمل و… را به مشتریان خود ارائه می دهد.

در حال حاضر می توان گفت که نمایندگی ماموت خودرو خسروانی در شمال تهران، یکی از لوکس ترین و مجهزترین نمایندگی های نشان فولکس واگن و جتا در سطح کشور است. متقاضیان خرید محصولات جتا و فولکس واگن می توانند از طریق اینستاگرام نمایندگی ۲۱۰۹ خسروانی با این مجموعه در ارتباط باشند. همچنین امکان آن فراهم است تا با مراجعه حضوری به خیابان آجودانیه و نمایندگی ۲۱۰۹، خدمات متفاوت خودروهای فولکس واگن و جتا را دریافت کرد.

source

توسط autokhabari.ir