در پی افزایش دوباره بحث ثبت نام و پیش فروش خودروهای جدید سایپا، مجدداً خودرو اطلس برای جایگزینی خودروهایی مانند کوییک و ساینا به-market عرضه شده است. مهمترینFeatures این خودرو، چهار تیپ L و E اتوماتیک با S و G دنده‌ای است.

حال به بررسی کاستی‌ها و مشکلات این خودرو می‌پردازیم تا شما هموطنان تا حداشما با اطلاعات کافی در زمان خرید تصمیم‌های هوشمندانه تری بگیرید.

همانطور که قبلاً در تصاویر منتشر شده از این خودرو اعلام شده بود، سایپا اعلام کرده است که این خودرو از سال ۱۴۰۲ وارد بازار خواهد شد. حداقل سه تیپ این خودرو با دنده دستی عرضه خواهد شد. این تیپ ها از مدل های ‌ی G و L هستند که خودرو S دیگر با گیربکس اتوماتیک معرفی نشده است.

فقط طولانی تری بکشید تا ما بگوییم حالا تیپ های جدید را هم اضافه کرده است که حتماً هم مورد علاقه همه شما خریداران ایرانی خودروهای خودروسازی سایپا است.

ضمناً تیپ های S و G دو تیپ دنده دستی و L و E دو تیپ اتوماتیک هستند. تیپ E اتوماتیک همان جنس تیپ G اما با گیربکس CVT ایرانی است.

فقط تمدید تا ما به جزئیات بیشتر بپردازیم.

برخی از خصوصیات خودروهای اطلس:
4 سیلندر 8 سوپاپه
گیربکس اتوماتیک CVT
5760 دبی
14000 دور در دقیقه
5000 دور در دقیقه
نگاهی به نقاط ضعف خودرو اطلس:
طراحی خودرو اطلس شبیه طراحی خودروهای قبلی سایپا است. از جمله میتوان به کوییک اشاره کرد.
موتور این خودرو با روندهای قبلی سایپا بسیار شبیه است.
سیستم تعلیق این خودرو نیز دیگر یک رونویسی از کوییک محسوب می شود.
در آینده این خودرو در موضوع برسی و نقد در سلسلهyorosph MOTOR analysis قابل مشاهده خواهد بود.

توسط autokhabari.ir