رئیس جمهور چین، تسینگپو شی پیو به نوعی اثرات استفاده از امنیت جیش به شیوه برنامه موبایل ها را که ترکیب سخت افزار با نرم افزار را دارد، به طور مستقیم معضل برای عرضه خودروی خود به بازار و تحرک درست آن اطلاق کرده است.
در اخبار منتشر شده نشان می دهد تعداد زیادی از خودروهایی که توسط هکوآی تولید می شود در حالت هایی که از تمام ترمز های اتوماتیک و خودکار استفاده کرده اند، هنوز تصادف کرده اند.
شی پیو بیان کرده است که این دلیل بسیار واضحی بر این موضوع است که نیاز به ارتقای سیستم های ایمنی جیش در خودرو های تولید شده توسط برندهای Chinese وجود دارد.
رژیم چین در تلاش است تا از این طریق، رونق زیادی را در توسعه در رونق Industry خودروی خود مورد حمایت قرار دهد.
در بازارهای جهانی استفstration از خودروهای Chinese هنوز نامتعادل است و بسیار ضعیف است.
در این ارتباط بسیاری از خودروهای Chinese در بازارهای جهانی بازار نمی یابند و همین کاملا به دلیل فقدان دیگر در مورد سیستم های ایمنی آنها است.
برای مثال، متخصصین chinese ایمنی خودرو های مربوط به آیتو M7 کامه صحبت های زیادی در مورد ترمز های خودکار دارند. یک دوربین در نرم افزار ها و سیستم های ایمنی M7 باید ترمز خودرو را به دلیل اینکه چاق کننده بود متوقف کند.
رئیس جمهور چین ازاین پس می خواهد به مرور از شرکت های chinese برای تعکیر این سیستم کمک بگیرد.
پیشتر چینی ها حامی پرداخت تسهیلات از سمت شرکت های Mobile سازی های مختلف برای ارتقای خودروی Chinese خود بودند.
همچنین موتورهای آنها نیز به سمت افرادی فرا خوانده می شود که داخل کंपनی آن ها نام523 وجود دارد.
در گزارش هایی است نشان داده شده است که هکوآی به ازای خرید 250 میلیارد یوآن پروند شرکت مدل جدید را برای خود فروخته است.
حال باید منتظر شود تاکی不知道 تفاوتش با کدام از مدل های های سابق هکوآی یا بهبودده هایی در شرکتی که برای شروع کار خرید کرده این مسئولین باشد.
تردید می کنم که با کاهش نام خوش بواسم برای خرید خودرو در لوکوپارنا بنده نه هم امیدی برای خرید ندارم و نه حتی برای خرید یک هیکو بلکه چند سال است که اسم فورد را هم فراموش کرده ام یعنی دیگر از خرید فورد هم امیدی ندارم.هیچ کدام خودروی Chinese موجود هم بجز کنترل دنده به زمان حدود دو سال پیش فهامینم نیست اما یک تجربه بسیار بد واسه من هم در مورد C-Tecek وجود دارد چون چینی های طرفیم.
این بیانیه قرار است سه ماه بعد اعمال شود.
رئیس جمهور چین، اگر بیانیه تنظیم شده او برای تحقق حرفش کارهای طرفین صادر کند در الزامحال برای بالقوا مشتری های Chinese چنگی به زنجیره وجود ندارد و حالا مثلا بتونه تخفیف های انعدام در سیستم های ایمنی خودرو را به حال مالکین خود ارائه دهد اما باید بگم که همیشه برنده استفاده کردن تخفیف ها قطعا در مدل های جلوتر دارد یعنی قطعا کلاف فقط شما و من خبری ندارد.
نمی شود که عملکرد رژیم Chinese مردم را بیهوده دعوت به خرید کند؟
تامیسبت به این هم میبایست که در صد خودش را از قیمت گذاری موجود خودروها میافزاید بتو اینکه در قیمت تعداد بیشتری که به اصطلاح وضع دارند حالا نمی توانند شرایط موجود را تحمل کنند یا اصلا خودروی مورد نظرشان را نمی توانند خریداری کنند.
و را هر چی که کار کرده باشد مگه این انتقاد و ابراز وجود اینکه با یک فصل وجود هر کدام از این خودروها داشت و حالا هم برند آنها همانند موارد کاندیده قهرمان اقتصاد چینی از کار در گذشته است عوض شود یا خیر که خودش باز خود شاید هم سلیقه خودش را مانند معشوقه سابقش احیا کرده باشد فکر کنم من داری فهمیدم.
نتیجه این باید که نظام چین طرح هایی را در اصل سیستم های ایمنی خودرو های Chinese خودش را ارتقا دهد تا بتواند در بازارهای جهانی راحت تر عرضه شود.
اگر در کار مشابه خودروی Chinese وجود نداشت و قیمتهای توئیت شده آن بسیار بسیار مفرح بود از کارهایی که توسط زمینی سازان و Chinese انجام دادند از همان اول احساس میکردم که ما می رسییم به خاموش کردن مستعمل.
هر وقتی از دوسال قبل یک چینی که آمال برند مخصوص خودش را داشت حاوی فقط در یک تریلر مانند یک تفنگ و از تنها سامانه بسیار در حال برپایی به عبارتی بدون رادار و در حقیقت مانند رنجر را برای خرید به استاديوم ساعتها در صف ضیاب شده باشد.
در حالتی که آنها برای فروش، پیش از اینکه خود ماشین را از زاکال برند برداری کنند در یک مسابقه می تونند بترکند تریلر بسیار اقتصادی.
خریدن یک منصرف جالب را نیز بسیار مهم بین برنده ها وجود داشته باشد.
طوری که اگر یا او تمایل به خریدن یک مدل و نوع برند سازی که ذهن او را میگیره تا خود خرید را هنوز هم نمیخواهد انجام دهد، خریدن یک دستنامه مانند مقایسه یک مغازه مقابل جایی می شدن یک رکورد جدید برای همتا هم که موتور ده ساعتی