پژو 405 SRi در پیشرانه هم با GLX متفاوت است. این مدل از یک پیشرانهٔ ۲ لیتری استفاده میکند و هرچند نمونههای قدیمی تولید ایران هم موتور ۲۰۰۰ داشتند اما این پیشرانهها باهم متفاوت هستند. نمونههای GLX مونتاژ ایران از حدود سال ۱۳۷۲ به پیشرانهٔ XU9 کاربراتوری مجهز شدند که با حجم دقیق ۱,۹۰۵ سیسی و هشت سوپاپ، ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۵۴ نیوتن متر گشتاور تولید میکرد اما SRi که یکی از قویترین نسخههای ۴۰۵ محسوب میشد، به پیشرانهٔ XU10 با حجم دقیق ۱,۹۹۸ سیسی مجهز بود. این موتور هم هرچند هشت سوپاپ بود اما از سیستم سوخترسانی انژکتوری بهره میبرد و ۱۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۶ نیوتن متر گشتاور تولید میکرد.
source