پایه میکروفون

getty چه در حال ایجاد یک برنامه وب یا یک برنامه تلفن همراه برای کسب و کار خود باشید، اهداف نهایی ارائه خدمات مفید برای هرچه بیشتر مشتریان و گسترش دامنه دسترسی شرکت شما است. اما چگونه می دانید که آیا یک برنامه وب یا یک برنامه تلفن همراه مسیر بهتری برای آینده خواهد بود؟
هنگام انتخاب بین این دو گزینه، در نظر گرفتن انواع فاکتورهای متمرکز بر مشتری و کسب و کار ضروری است. در زیر، 17 عضو شورای فناوری فوربس، بینش‌ها و ملاحظات مهمی را برای رهبران شرکت‌هایی که باید تصمیم بگیرند که آیا یک برنامه وب یا تلفن همراه گزینه مناسبی برای کسب‌وکارشان است، به اشتراک می‌گذارند، و همچنین جزئیات ضروری را که پس از شروع توسعه باید به خاطر بسپارند.
1. خواسته های مخاطبان هدف برای کسب و کارهایی که بین یک رابط وب و تلفن همراه تصمیم می گیرند، توجه اولیه باید خواسته های مخاطبان آنها باشد. این رویکرد کسب و کارها را قادر می سازد تا به طور موثر استراتژی فشار برای ایجاد تقاضا یا استراتژی کشش برای برآورده کردن تقاضای موجود را اجرا کنند. – Ravi Changle، Compunnel Inc.
2. رفتار کاربران و اهداف کسب و کار شما دسترسی کاربر، و همچنین ترجیحات و اهداف کاربران، عوامل اصلی هستند که باید بر انتخاب بین یک برنامه وب و یک برنامه تلفن همراه تأثیر بگذارند. درک رفتار کاربر و هماهنگ کردن آن با اهداف تجاری شما ضروری است. بر اساس تحقیقات کاربر محور، این تصمیم استراتژیک تعامل، کارایی و مقرون به صرفه بودن بهینه را تضمین می کند و زمینه را برای موفقیت بلندمدت فراهم می کند. – هادی تابانی، فناوری های مایع
شورای فناوری فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران ارشد فناوری، مدیران ارشد فناوری و مدیران فناوری در سطح جهانی است. آیا واجد شرایط هستم؟
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سپتامبر 2023 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سپتامبر 2023 توسط ByCassidy HortonContributor3. تأثیر بر برند شما هنگام انتخاب بین یک برنامه وب یا تلفن همراه، تأثیر تصویر برند را در نظر بگیرید، زیرا این انتخاب می تواند نحوه درک نام تجاری شما را شکل دهد. یک استارت آپ نرم افزاری ممکن است از یک برنامه موبایل مدرن برای تصویری با تکنولوژی استفاده کند، در حالی که یک شرکت امنیت سایبری ممکن است یک پلت فرم وب صیقلی را در اولویت قرار دهد و بر حرفه ای بودن و امنیت برای ایجاد اعتماد با مشتریان تأکید کند. – ماکسیم پتروک، WeSoftYou
4. Context کاربر بین وب و برنامه تلفن همراه بر اساس زمینه کاربر انتخاب کنید. تلفن همراه برای دسترسی در حین حرکت، اعلان‌های فشاری و دسترسی 24 ساعته بهترین است، در حالی که وب برای تعاملات دقیق در صفحه‌های بزرگتر بهتر است. این تصمیم مستقیماً بر تجربه کاربر و موفقیت برنامه تأثیر می گذارد. – آمیتکومار شریواستاوا، فوجیتسو
5. مقدار زمانی که در برنامه صرف می‌شود اگر برنامه‌ای ایجاد می‌کنید که می‌خواهید به راحتی وارد و خارج از آن شود، و/یا چیزی با محتوای حساس به زمان و پویا (مثلاً جوامع) موبایل اول اگر یک ابزار سازمانی ایجاد می‌کنید که مردم ساعت‌ها در داخل آن می‌گذرانند و/یا چیزی پیچیده که به املاک بیشتری نسبت به صفحه تلفن نیاز دارد، دسکتاپ منطقی‌تر است. – لیندسی ویتمر کالینز، WLCM “Welcome” App Studio
6. پیچیدگی محصول خود را بر اساس پیچیدگی محصول خود انتخاب کنید: یک برنامه وب برای اطلاعات ساده و با دسترسی آسان یا یک برنامه تلفن همراه برای ویژگی های تعاملی بیشتر مانند دسترسی آفلاین و اعلان ها. این تصمیم با همسو کردن عملکرد با نیازهای کاربر، بر تعامل و رضایت کاربر تأثیر می گذارد. این در مورد یافتن تعادل مناسب بین دسترسی و تجربه کاربر برای به حداکثر رساندن اثربخشی محصول شما است. – ساندرو شوبلادزه، دیتامام
7. دستگاه های مورد استفاده مخاطبان شما به مخاطبان خود توجه کنید، به خصوص اگر حضور جهانی دارید. اکثر دستگاه‌های دنیا نسبتا پایین‌رده هستند و فضای محدودی برای اپلیکیشن‌ها دارند. ارائه راه حل وب احتمالاً برای آن بازارها ضروری است و هنوز هم می توان از آن در بازارهای با قابلیت بالاتر استفاده کرد. اگر بازار فقط شامل کاربران سطح بالا در هر کشوری باشد، یک اپلیکیشن موبایل می تواند منطقی باشد. – لوک والاس، موشک بطری
8. تعامل کاربر هنگام تصمیم گیری بین یک وب یا برنامه تلفن همراه، تعامل کاربر را در نظر بگیرید. برنامه‌های تلفن همراه به دلیل قابلیت دسترسی و تجارب کاربر متناسب، اغلب به تعامل بالاتری منجر می‌شوند. این تمایز بسیار مهم است، زیرا مستقیماً بر تعامل و حفظ کاربر تأثیر می گذارد و بر موفقیت کلی برنامه در دستیابی به اهداف آن تأثیر می گذارد. – باب راس، کورئوم
9. حفاظت از داده ها همه برنامه های کاربردی وب و تلفن همراه جدید باید دارای حفاظت از داده ها در طراحی باشند. این به معنای رمزگذاری یا رمزگذاری داده ها در سطح میدان است تا در صورت از دست رفتن داده ها، آسیبی وارد نشود، زیرا داده ها غیرقابل استفاده هستند. انجام این کار از داده‌های مصرف‌کننده محافظت می‌کند و به شما کمک می‌کند تا از مقررات پیروی کنید، قوانینی که در پاسخ به نقض داده‌ها به طور فزاینده تنبیهی می‌شوند. – Ameesh Divatia, Baffle, Inc.
10. آنچه برنامه باید انجام دهد مورد استفاده مهم است. برنامه های وب به استاندارد طلایی جدید تبدیل شده اند، زیرا می توانند پاسخگو باشند و تقریباً روی هر دستگاه و سیستم عاملی کار کنند. یک تجربه فراگیر معمولاً چیزی است که کسب و کارها به دنبال آن هستند. اگر کیس استفاده صرفاً تلفن همراه است و برنامه دارای رابط کاربری سنگین است یا به استفاده از حسگرهای داخل گوشی وابسته است، همیشه بهتر است از یک برنامه بومی استفاده کنید. در هر صورت، حد همیشه توسعه بلندمدت است. – تام روبرتو، خدمات شبکه SG
11. قابلیت دسترسی یکی از عوامل مهمی که باید در هنگام توسعه یک برنامه در نظر گرفت، دسترسی به آن برای کاربران با نیازهای متنوع است. برنامه‌های وب، که ذاتاً با دستگاه‌ها و مرورگرهای مختلف سازگار هستند، با در نظر گرفتن قابلیت دسترسی آسان‌تر طراحی می‌شوند و مخاطبان وسیع‌تری را تأمین می‌کنند و فراگیری را تقویت می‌کنند. اگر فراگیر بودن یک اولویت باشد، یک برنامه وب ممکن است از یک برنامه تلفن همراه همه کاره تر باشد. – کریستین رندیری، فناوری های سیستم هوشمند
12. دشواری ایجاد و نگهداری برنامه های کاربردی موبایل برای ساخت، انتشار و نگهداری پیچیده تر هستند. اگر قرار است برنامه از قابلیت‌های دستگاه تلفن همراه مانند دوربین، میکروفون، GPS و/یا شتاب‌سنج استفاده کند، یک برنامه تلفن همراه بسازید. در غیر این صورت، یک برنامه وب با طراحی پاسخگو برای دستگاه های تلفن همراه بسازید. – بوریس لاپوگا، WorkHQ
13. بودجه در دسترس هنگام تصمیم گیری بین یک وب یا یک برنامه تلفن همراه، مخاطبان، تجربه کاربر و داده های جمع آوری شده را در نظر بگیرید. بودجه شما نیز یک عامل است. یک برنامه وب برای به حداکثر رساندن منابع محدود و دستیابی به مخاطبان متنوع بهترین است، در حالی که یک برنامه تلفن همراه برای محصولات یا خدمات مرتبط با تلفن همراه بهتر است. – جیمی لی، جیلی
14. سن و محدوده مخاطب هدف خود، جمعیت شناختی و عادات مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید تا بفهمید که از چه روش هایی استفاده می کنند و ترجیح می دهند هنگام تعامل با نوع محصولی که ارائه می دهید استفاده کنند. برای مخاطبان بسیار گسترده یا جوان‌تر، ممکن است بهتر باشد ابتدا یک برنامه تلفن همراه بسازید، زیرا بیش از 90 درصد از آمریکایی‌های 18 تا 64 ساله گوشی‌های هوشمند دارند و برنامه‌های تلفن همراه در هر زمان و مکانی سریع‌تر و کارآمدتر هستند. – رایان بارون، RentRedi
15. کاربرد واقعیت افزوده پتانسیل واقعیت افزوده را در عملکرد برنامه خود کاوش کنید. ارزیابی کنید که آیا کسب‌وکار شما می‌تواند از تجربیات AR همهجانبه‌ای که تعامل کاربر را افزایش می‌دهد، بهره ببرد. خواه ویژگی‌های آزمایشی مجازی برای تجارت الکترونیک باشد یا عناصر آموزشی تعاملی، یکپارچه‌سازی واقعیت افزوده می‌تواند تجربه کاربری منحصر به فرد و جذابی را ارائه دهد و بر تصمیم‌گیری بین پلتفرم وب یا تلفن همراه تأثیر بگذارد. – Jagadish Gokavarapo، Wissen Infotech
16. مقیاس پذیری مقیاس پذیری یک عامل بزرگ در هنگام تصمیم گیری بین یک وب یا برنامه تلفن همراه است. کسب‌وکارها باید برنامه‌های رشد و اندازه مخاطبان هدف خود را ارزیابی کنند. برنامه های وب اغلب مقیاس پذیرتر هستند، زیرا می توانند طیف وسیع تری از دستگاه ها و سیستم عامل ها را بدون نیاز به توسعه جداگانه برای هر پلتفرم پاسخ دهند. درک نیازهای مقیاس پذیری تضمین می کند که نوع برنامه انتخابی می تواند رشد آینده را تطبیق دهد. – Meiran Galis، Scytale
17. پیش‌بینی‌شده تکامل فناوری یک عامل کلیدی، تکامل فناوری پیش‌بینی‌شده در طول عمر برنامه است. با توجه به سرعت سریع پیشرفت‌های فناوری، در نظر بگیرید که چگونه روندهای نوظهوری مانند 5G، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا ممکن است بر عملکرد و تجربه کاربر برنامه تأثیر بگذارد. این آینده نگری برای حصول اطمینان از اینکه برنامه نه تنها نیازهای فوری را برآورده می کند، بلکه در مواجهه با مناظر فناوری به سرعت در حال تغییر نیز مرتبط و سازگار باقی می ماند بسیار مهم است. – رایان لاسماعیلی، Vaultree
وب سایت من را بررسی کنید. پنل متخصص ®CIOها، مدیران ارشد فناوری و مدیران اجرایی موفق شورای فناوری فوربس، بینش های دست اولی را در مورد فناوری و تجارت ارائه می دهند.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط autokhabari