در نخستین مرحله، خودروهای تولیدی سالهای ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۰ دارای اولویت هستند. کلیه هزینههای مربوط به قطعه و اجرت نصب، بهطور کامل توسط ایرانخودرو پرداخت خواهد شد. زمانبندی مراحل بعدی نیز با توجه به ظرفیت شبکه خدمات پس از فروش، از طریق وبسایت رسمی ایرانخودرو و پیامک اطلاعرسانی خواهد شد.
همزمان با این اقدام، طراحی سیستم بخاری در محصولات جدید ایرانخودرو نیز مورد بازنگری قرار گرفته تا از بروز چنین مشکلاتی در آینده جلوگیری شود. این اصلاحات بخشی از برنامه تحول کیفی ایرانخودرو بهشمار میرود که با هدف ارتقای سطح ایمنی، افزایش استانداردهای کیفی و جلب رضایت مشتریان در حال اجراست.
source