رسیدن به دور موتور ۱۰ هزار rpm برای یک پیشرانه توربوشارژ، تقریباً غیرممکن به است زیرا حرارت و اصطکاک هر قطعهای را بهزانو درمیآورد اما شرکت IHI حدود پنج سال زمان صرف کرد تا توربوشارژری بسازد که بتواند از پس این حرارت، لرزش و سرعت دیوانهوار برآید. مهندسان IHI برای حل این معما، به سراغ آلیاژی ویژه از آلومینیوم-مس-منیزیم-سیلیکون رفتند؛ مادهای که ریشه در تحقیقات هوافضا دارد. آنها پرههای کمپرسور را نازکتر کردند و محفظه یاتاقان را تراشیدند تا مقاومت داخلی کاهش یابد و توربو بتواند همگام با موتور دور بگیرد. این فرآیند وسواسگونه با ساخت بیش از ۱۰۰ نمونه اولیه همراه بود. گاهی تغییرات فقط یک میلیمتر بود اما همین دقت میکروسکوپی باعث شد تا لرزش و پاسخدهی توربو به سطح ایدهآل لامبورگینی برسد. نتیجه، قطعهای است که میتواند هرروز جهنم ۱۰ هزار rpm را تحمل کند و برای تولید انبوه نیز آماده باشد.
source