زیر کاپوت، همهچیز مثل قبل است. نسخههای هیبریدی همچنان با سیستم دوموتوره هوندا عرضه میشوند که مجموعاً ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۳۳۵ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. مدلهای بنزینی LX و SE نیز با همان موتور ۱.۵ لیتری توربو با ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتنمتر گشتاور، همراه با گیربکس CVT به فروش میرسند. افزایش قیمتها در تمام تیپها اعمال شده اما بسیار ناچیز است. قیمت پایهٔ مدل LX با افزایشی ۱۰۰ دلاری به ۲۹,۵۹۰ دلار رسیده است. در بالاترین سطح، قیمت مدل تورینگ نیز با ۱۵۰ دلار افزایش، حالا از ۴۰,۶۴۵ دلار شروع میشود. این افزایشهای جزئی نشان میدهد که هوندا قصد دارد بدون ایجاد شوک در بازار، هزینه آپشنهای جدید را جبران کند.
source