این میراث سنگین، فروش مدل‌های V6، V8 و V12 امروزی را تضمین می‌کند، اما همچون یک وزنه، اولین خودروی برقی فراری را تهدید به نابودی می‌کند. نبود موسیقی اگزوز، فقدان تاریخچه و غیبت درپوش موتورهای قرمز رنگ، انگار این خودرو را پیش از حرکت، محکوم به شکست کرده است. ایده یک فراری برقی، برای بسیاری یک تناقض ذاتی است.

اما چرا فراری دل به این دریا زده است؟ به‌گزارش carmagazine.co.uk، بندتو وینیا، مدیرعامل فراری، پاسخ را در دو دلیل خلاصه می‌کند:

پاول، می‌خواهیم نشان دهیم که می‌توان از هر فناوری برای به وجد آوردن مشتریان استفاده کرد. دوم، چون می‌خواهیم پایگاه مشتریان خود را تا حد ممکن گسترش دهیم.

هیولایی در لباس مبدل، نه یک سوپراسپرت

رک و پوست‌کنده بگوییم: این خودرو یک سوپراسپرت نیست. فراری معتقد است فناوری فعلی باتری‌ها نمی‌تواند برتری عملکردی کافی برای جبران افزایش وزن را فراهم کند. پس منتظر یک 296 GTB بدون موتور یا یک F80 برقی نباشید.

source

توسط autokhabari.ir