احتمالا با سدان SU7 شیائومی آشنایی داشته باشید، این سدان چند ماهی است که به صورت رسمی معرفی شده است. حالا شیائومی اعلام کرد که میزان عرضه سدان شیائومی SU7 در ماه گذشته به رقمی بیش از ده هزار دستگاه رسیده است. این در حالی است که این میزان از عرضه آن در اردیبهشت ماه دو برابر شده است. شیائومی قصد دارد این آمار را در ماه آینده نیز حفظ کرده و یا حتی افزایش دهد.

میزان عرضه در اردیبهشت ماه از 7058 دستگاه به 8630 دستگاه رسید. تمام این‌ها نشان می‌دهد که شیائومی دارد به هدف اصلی خود یعنی افزایش عرضه از 100000 دستگاه به 120000 دستگاه در سال 2024 نزدیک‌تر می‌شود.

این مطلب را نیز بخوانید: شاهکاری جدید از شیائومی: تولید سدان SU7 در هر 76 ثانیه!

از چرم ناپای صندلی‌ها گرفته تا سیستم نورپردازی شاسی همگی در SU7 حضور دارند. این سیستم نورپردازی مقاوم به آب و گرد و غبار است و از شش رنگ زیبا مجهز شده است. از سویی دیگر، در نقطه‌ای دیگر از جهان، تصاویر جاسوسی از ورژن های‌پرفورمنس آن منتشر شده که خبر از انجام تست‌های مختلف روی این سدان می‌دهد.

در این تصاویر مشخص است که این سدان نسبت به نسخه استاندارد ارتقای زیادی در شاسی و سیستم ترمز به خود دیده است. شیائومی در گذشته اعلام کرده بود که موتور هشت سیلندر وی‌شکل SU7 می‌تواند به حداکثر سرعت 27200 دور در دقیقه دست یابد و قدرتی برابر با 1000 اسب بخار تولید کند. این نسخه از سدان شیائومی که احتمالا SU7 اولترا نام می‌گیرد، قرار است به صورت رسمی در سال 2025 معرفی شود.

همین نسخه از موتور احتمالا در شاسی‌بلند SU7 MX11 نیز قرار بگیرد. هنوز تست‌های زیادی باقی مانده که قرار است روی نسخه سدان SU7 شیائومی انجام شود. لطفا برای اخبار بیشتر در زمینه با ما همراه باشید.

source

توسط autokhabari.ir