درگيرنده گزارش پرشين خودرو است. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مورد دستاوردهای این شرکت در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات تولیدی گروه سایپا، گفت: کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط شرکت سایپا، حاصل تفکر جدید در ارائه خدمات و با تکیه بر توان شبکه نمایندگیها و کارکنان متعهد گروه سایپاست.
وی افزود: با اقدامات جهادی، تشکیل تیمهای حل مساله، شناسایی کاستیها در فرآیندهای مختلف سازمان، تعریف اقدامات اصلاحی اثر بخش و تکمیل سوابق ارزیابی سال گذشته، جهت اعتلای نام خودروسازی سایپا گام برداشته شده است.
توسلی مهر تاکید کرد: هر ساله شرکتهای خدمات پس از فروش، توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مورد ارزیابی قرار میگیرند و شرکت سایپا در سال جاری سه ستاره کیفی و رتبه یک در محصولات تولیدی گروه سایپا (سواری) را کسب کرده است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: ماموریت گروه سایپا با کسب رتبه یک به پایان نرسیده و مسئولیت در ارائه خدمات مطلوب و شایسته مردم ایران، بیشتر از پیش شده است. مسیر توسعه و بهبود همواره از اولویتهای گروه سایپا بوده است.