منتشر شده در 19 تیر 1403 ساعت 17:43


سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حداکثر ظرفیت خودروسازان برگزار می شود

سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو امسال نیز همانند سال گذشته با حداکثر ظرفیت خودروسازان در تهران برگزار می شود.

امسال نیز همانند سال گذشته، نمایشگاه تحول صنعت خودرو را در تهران خواهیم داشت. سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با هدف نشان دادن توانمندی‌ها و قابلیت‌های خودروسازان و قطعه سازان کشور با حضور حداکثری شرکت های خودرو سازی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران از تاریخ ۳۰ تیر لغایت ۲مردادبرگزار می گردد. برگزار کننده این دور از نمایشگاه تحول باز هم شرکت نیکاتیس است که در دوره های قبلی هم این مسئولیت را بر عهده داشت. تمرکز شرکت کننده ها باز هم همانند سال گذشته بر خودروهای برقی خواهد بود خودروسازان جدیدترین محصولات خود را در این زمینه به این نمایشگاه می آورند. همچنین بنا بر این است که در این نمایشگاه آخرین دستاورد های شرکت ها در زمینه خودروهای متصل هم ارائه شود.

انتظار می رود باز هم نسخه های برقی از خودروهای داخلی را در این نمایشگاه ببینیم و جدیدترین دستگاه های شارژ داخلی سازی شده هم در این نمایشگاه معرفی می شوند. همچنین احتمالا جدیدترین برقی های مونتاژی را هم در این نمایشگاه داشته باشیم.

انتظار می رود در این نمایشگاه حضور پر رنگ خودروسازان دولتی و خصوصی را همانند سال گذشته ببینیم و محصولات جدیدی در این نمایشگاه به رونمایی برسند. رسانه آخرین خودرو همانند سال گذشته در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و پوشش خبری این نمایشگاه را به صورت متنی و تصویری برای شما انجام می دهد.

source

توسط autokhabari.ir