به گزارش پرشین خودرو، علی راشدی، با اشاره به رشد فروش قطعات اصلی محصولات گروه سایپا، توسط شبکه خدمات شرکت امداد خودرو سایپا،‌ گفت: امدادگران، خدمت رسانان و عاملیت‌های تعمیراتی گروه سایپا در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ توانستند به اندازه کل فروش قطعات در سال ۱۴۰۲ در شبکه امدادگران قطعه توزیع و به مشتریان گروه خودروسازی سایپا خدمت ارائه کنند. 

وی افزود: درخواست مشتریان برای دریافت خدمات و استفاده از قطعات اصلی نشان از آن دارد که مشتری به دنبال استفاده از قطعات با کیفیت است و در همین راستا، شرکت امداد خودرو سایپا تمام توان خود را به‌ کار گرفته تا با توزیع به‌ موقع قطعه، پاسخگوی نیاز مشتری باشد. 

راشدی تصریح کرد: به منظور کاهش زمان انتظار مشتری و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت در هنگام مراجعه امدادگران به شرکت برای دریافت قطعه، سیستم توزیع قطعات در استان تهران طراحی و امدادگران قطعات مورد نیاز را در محل خدمت خود دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های سیستمی در جهت توزیع بهینه قطعات و سهولت دسترسی مشتریان به قطعات استاندارد، ایجاد سیستم انبارک برای امدادگران و خدمت‌رسانان وسامان‌دهی عاملیت‌های تعمیراتی،توسعه کانال‌های ارتباطی و قیمت‌گذاری مناسب قطعات در جهت رضایتمندی مشتریان از جمله عواملی است که منجر به استقبال از قطعات اصلی و همچنین خدمات استاندارد شرکت امداد خودرو سایپا شده است.

source

توسط autokhabari.ir