شرکتی در آلاباما به سفارش یک خریدار، این کامارو SS مدل ۲۰۱۰ را با افزایش اوورهنگ عقب و طراحی یک اتاق بار کاربردی، به وانتی اسپرت تبدیل کرده است.

اکستریم VX اکستریم VX

هرچند شورلت کامارو به تاریخ پیوسته اما یک نمونهٔ سفارشی از نسل پنجم این خودرو، نام کامارو را دوباره به صدر اخبار بازگردانده است. این خودرو به پیکاپ تبدیل شده تا تفسیر مدرنی از شورلت ال کامینیوی محبوب دههٔ ۶۰ باشد. به همین دلیل، برای این خودرو نام ال کامارو در نظر گرفته شده است! این ماشین توسط شرکتی بنام Impatient Creations در آلاباما بر اساس کامارو SS مدل ۲۰۱۰ ساخته شده و بخش عقبی آن با یک اتاق بار کاربردی و در پشتی، کاملاً از نو طراحی شده است.

داستان ال کامارو با درخواست یک خریدار آغاز شده است که چیزی مشابه وانت‌های اسپرت استرالیایی در آمریکا می‌خواست. پس از مرحلهٔ طراحی اولیه، Impatient Creations بخش عقبی کامارو را بریده و اوورهنگ عقب را برای نصب یک اتاق بار کشیده‌تر کرد. برای این قسمت همچنین گلگیرهای عقب تیزی طراحی شد که با خطوط بدنهٔ کامارو هماهنگ باشد و در عقب هم چراغ‌های عمودی مشابه پیکاپ‌های معمولی نصب شد. محصول نهایی این پروژه در نمایشگاه خودروهای کاستوم World of Wheels که اوایل سال جاری در بیرمنگام برگزار شد به نمایش درآمد.

مسلماً این پیکاپ سفارشی تناسبات خیلی جالب و هماهنگی ندارد ولی برای شکل دادن به پانل‌های بدنهٔ اختصاصی خودرو که تماماً از فلز ساخته شده‌اند کار زیادی انجام شده است. کابین خودرو هم اصلاح شده و یک قفسه جای صندلی‌های عقب را گرفته است. در بخش فنی خودرو اما تغییری سرعت نگرفته و همان پیشرانهٔ استاندارد ۶.۲ لیتری V8 کامارو SS با ۴۲۶ اسب بخار قدرت حفظ شده است. نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس شش سرعته دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

ال کامارو پس از چند بار حضور در نمایشگاه‌های مختلف، هم‌اکنون در خیابان‌ها در حال تردد است و مالک از آن به‌عنوان یک وانت عادی استفاده می‌کند. بااین‌حال، اگر فاصلهٔ محوری کامارو افزایش میافت، به بهبود تناسبات آن کمک می‌کرد. یکی دیگر از اقداماتی که می‌توانست ظاهر این وانت سفارشی را بیشتر شبیه نمونه‌ای کارخانه‌ای کند، افزودن لچکی یا پنجرهٔ جانبی کوچکی به ستون‌های B است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۸ رای

source

توسط autokhabari.ir