ب ام و M4 CSL قویترین نسخه است، زیرا سبکتر، قدرتمندتر و دارای اسپویلر جذاب داکتیل در پشت است. در حالی که توان 543 اسببخار استاندارد به نظر عالی میرسد، جی پاور سه سطح ارتقای قدرت برای M4 CSL، به همراه قطعات فیبر کربن و رینگهای فورج را ارائه میدهد.
پیشرانه G4M CSL Bi-Turbo تیونر از همان ارتقاهای ارائهشده برای G3M CS Bi-Turbo بهره میبرد، اما در یک بدنه دو درب جذابتر.
به لطف نرمافزار جدید و یک اگزوز بهتر، گزینه GP-720 در بالاترین سطح، توان 709 اسببخار و 850 نیوتن متر گشتاور را ارائه میدهد و حداکثر سرعت را به 320 کیلومتر برساعت میرساند. علاوه بر نرمافزار، یک سیستم اگزوز کامل “Deeptone” وجود دارد که ترکیبی از داونپایپهای اسپرت با مبدلهای کاتالیزوری 200 سلول جریان بالا، با صداخفهکنهای جدید مرکزی و عقب است.
گزینه بعدی GP-670 جی پاور است، که 661 اسببخار قدرت و 800 نیوتنمتر گشتاور را تولید میکند. این گزینه داونپایپهای کارخانه را حفظ میکند، اما صداخفهکنهای مرکزی و عقبی و همچنین نرمافزار G-Power را خواهد داشت.
در نهایت، گزینه ابتدایی GP-620 با قدرت 612 اسببخار و گشتاور 750 نیوتنمتر است، که همه به لطف نرمافزار تیونر و صداخفهکن محور عقب است.
تغییرات بصری G4M CSL Bi-Turbo G-Power در مقایسه با MH4 GTR II Manhart کمتر هستند. کاپوت فیبر کربن Venturi و پوشش موتور حضور پیشرانه قدرتمند را برجسته میکنند، در حالی که اسپلیتر استاندارد میتواند با تزئینات منطبق برای ورودیهای سپر ترکیب شود. همچنین G-Power مجموعهای از برچسبها را ارائه میدهد که رنگ قرمز در اطراف بدنه را اضافه میکند.
ب ام و M4 CSL تغییر یافته بر روی مجموعهای از رینگهای فورجکاری شده به طراحی Hurricane RR یا Hurricane RS سوار میشود که در جلو 20 اینچ و در عقب 21 اینچ اندازه دارند. وابسته به ترجیحات مالک، بهروزرسانیهای داخلی میتواند شامل پدالهای تعویض دنده فیبر کربن، کفپوشهای ولور و روکش جدید باشد.
G-Power میگوید که هر ارتقا بهطور جداگانه برای ب ام و M4 CSL در دسترس است. توجه داشته باشید که این مدل تولید محدودی در تیراژ 1000 دستگاه دارد، به این معنی که گروه هدف بزرگ نیست و ممکن است بسیاری از مالکین تمایلی به تغییر خودرویشان نداشته باشند.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
source