به گزارش پرشین خودرو، شرکت تجارت بینالمللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، بازوی اجرایی خدمات پس از فروش هیوندای شرکت کرمان موتور، اولین المپیاد مشاوران سرویس و کارشناسان پذیرش هیوندای این شرکت را برگزار کرد. مراسم اختتامیه با حضور مدیران نمایندگیهای مجاز و مشاوران سرویس و مدیران شرکت KTL، در محل هتل المپیک برگزار شد.
برگزاری این المپیاد بر اساس استانداردهای شرکت هیوندای و شرکت کرمان موتور با اجرای آزمون کتبی و عملی شبیهسازی شده در روزهای پنجشنبه ۲۵ مرداد و جمعه ۲۶ مرداد، انجام شد. مراسم اختتامیه این رویداد نیز با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز به برگزیدگان به پایان رسید.
در برنامه مراسم اختتامیه، از منتخبان کمپین مسئولیت اجتماعی شرکت که سال گذشته مطرح شده بود، به نامهای KTL قهرمان، KTL هنرمند و KTL خلاق تقدیر شد. همچنین در این گردهمایی از نمایندگان برتر سال ۱۴۰۲ با اهدای تندیس و لوح سپاس، قدردانی شد.
مجید بخشایش مدیرعامل شرکت تجارت بینالمللی و پشتیبانی کرمان خودرو(KTL)، در این مراسم با بررسی وضع موجود و اشاره به مسیر آینده شرکت، خبر داد: شرکت KTL برای واردات خودروهای هیوندای مدل جدید در سال جاری برنامهریزی کرده است.
وی به تامین قطعات اصلی خودروهای هیوندای نسلهای قدیم تا نسل جدید طبق گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: رسالت شرکت KTL، تامین قطعات اصلی با کیفیت و ارائه گارانتی تعویض برای قطعات است. بنابراین مالکان خودروهای هیوندای نگرانی کمبود قطعات در کشور را نداشته باشند.
یادآور می شود که شرکت تجارت بینالمللی و پشتیبانی کرمان خودرو(کیتیال KTL)، بازوی واردات کرمان موتور که در واردات و ارائه خدمات خودروهای هیوندای در بازار سابقه طولانی دارد، سه هزار خودروی هیوندای را آماده ورود به بازار کرده که ۸۰۰ دستگاه آن هیوندای کونا است.