قیمت چراغهای جلوی بوگاتی شیرون حدود ۱۶۵ هزار دلار است که با این رقم میتوان یک پورشه ۹۱۱ کاررا GTS صفرکیلومتر خرید!
بوگاتی شیرون از چراغهای جلوی منحصربهفردی بهره میبرد که با گرافیک چهارتایی دیلایتها، بلافاصله هویت این هایپرکار را مشخص میکنند. بااینحال، شانس دیدن این چراغها از نزدیک بسیار کم خواهد بود زیرا از شیرون تنها ۵۰۰ دستگاه ساخته شده است. این سطح از خاص بودن اما هزینه دارد که فقط در قیمت خودرو خلاصه نمیشود و هنگام خرید لوازمیدکی هم گریبان گیر مالکین خواهد بود. بهعنوانمثال، همین چراغهای جلو قیمت بسیار گزافی دارند. یک جفت از این چراغهای ساخت والئو که مناسب نسخههای پور اسپرت و سوپراسپرت ۳۰۰+ است در eBay آلمان با قیمت ۱۴۷ هزار یورو برای فروش گذاشته شده است!
این رقم معادل ۱۶۵ هزار دلار است که دقیقاً برابر با قیمت یک پورشه ۹۱۱ کاررا GTS صفرکیلومتر خواهد بود! فروشندهٔ این چراغها در لهستان است اما چراغهای جلوی شیرون را با هزینهٔ هزار یورو به دیگر کشورهای اروپایی هم ارسال خواهد کرد. حتی امکان سفارش چراغها از خارج از اروپا هم وجود دارد هرچند که قطعاً هزینهٔ ارسال بیشتر خواهد شد. این چراغها تحت عنوان دستدوم برای فروش گذاشته شدهاند اما فروشنده وعدهٔ وضعیت عالی را داده و با ذکر کد قطعه، روی اصالت آنها تأکید کرده است.
هزینههای عجیبوغریب نگهداری بوگاتی شیرون اما فقط در چراغها خلاصه نمیشود و بهعنوانمثال، سوئیچ خودرو ۱۳,۵۴۷ دلار، یک دست لاستیک ۸,۴۴۹ دلار، دیسکهای ترمز جلو ۱۸,۳۱۷ دلار، لنتهای ترمز جلو ۶,۷۶۴ دلار، دیسکهای ترمز عقب ۱۸,۳۱۷ دلار، گیربکس ۱۸۵ هزار دلار و سرویس سالانه ۱۱,۵۰۰ دلار هزینه خواهد داشت. همچنین به گفتهٔ مانی خوشبین، هزینههای نگهداری شیرون بهطور دیوانهواری بالا است. تعویض تمام مایعات این خودرو ۲۵ هزار دلار هزینه دارد و رینگها باید هر ۱۶ هزار کیلومتر با هزینهٔ ۵۰ هزار دلار تعویض شوند. تعویض هرکدام از چهار توربوشارژ شیرون هم ۶,۴۰۰ دلار روی دست مالک خواهد گذاشت که با ۹ هزار دلار دستمزد تعویض همراه خواهد بود.
مالکین شیرون برای تعویض باک سوخت باید ۲۰ هزار دلار هزینهٔ خود قطعه و ۲۲ هزار دلار دستمزد تعویض پرداخت کنند. دستمزد تعویض تنظیمکنندههای میل بادامک نیز تقریباً همین اندازه است درحالیکه خود قطعه تنها ۸۰۰ دلار قیمت دارد؛ اما چرا دستمزد تعویض قطعات شیرون اینقدر بالا است؟ چون برای تعویض هرکدام از این قطعات، باید بسیاری از قطعات موتور باز شود. در جانشین شیرون یعنی توربیون نیز هرچند توربوشارژرها حذف شدهاند ولی در عوض، سیستم هیبریدی اضافه شده است که مطمئناً در صورت بروز مشکل، تعمیر آن ارزان نخواهد بود.