شرکت آرین موتور ضمن حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، میتسوبیشی های جدید وارداتی شامل اوتلندر، اکلیپس کراس و ASX را معرفی کرد.

«خبرماشین» – شرکت آرین موتور ضمن حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، میتسوبیشی های جدید وارداتی شامل اوتلندر، اکلیپس کراس و ASX را معرفی کرد.



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد پذیرای علاقه مندان است و آرین موتور با مجموعه کاملی از محصولات خود در این نمایشگاه حضور دارد و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد.

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر به عنوان یک کراس اوور سایز متوسط محسوب می‌شود که آرین موتور نسخه ۲۰۲۳ آن را در قالب تیپ‌های ۵ و ۷ نفره باسیستم انتقال قدرت تک یا دو دیفرانسیل تمام چرخ محرک، در قالب چند تیپ مختلف به دست مشتریان ایرانی خواهد رساند.



این خودرو نیروی خود را از یک موتورتوربوشارژ به حجم ۱.۵لیتر دریافت می‌کنند. توان خروجی این پیشرانه معادل ۱۶۰ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور است که راه خود را به سوی چرخ‌ها از طریق یک گیربکس اتوماتیک سی وی تی با قابلیت تعویض دستی ۸ سرعته پیدا می‌کند.

میتسوبیشی ASX

میتسوبیشی ASX دیگر محصول وارداتی از میتسوبیشی که در نمایشگاه خودرو شیراز حضور دارد، مدل ASX است که از لحاظ ابعادی در سگمنت کوچک‌تر از اوتلندر قرار می‌گیرد. این کراس اوور کامپکت قوای محرکه خود را مدیون یک موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۲۰۰۰ سی سی است که در بالاترین بازدهی خود می‌تواند ۱۴۸ اسب بخار قدرت به علاوه ۱۹۷ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس اتوماتیک cvt با قابلیت تعویض دستی ۶ سرعته، به چرخ‌های جلو برساند. شتاب صفر تا ۱۰۰ میتسوبیشی ASX جدید تقریباً برابر ۹/۶ ثانیه است.

source

توسط autokhabari.ir