رونمایی اوتلندر 7 نفره در ایران

نسخه وارداتی از نسل چهارم میتسوبیشی اوتلندر، در اواخر بهار 1403 و توسط شرکت آرین موتور، برای نخستین‌بار در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 رونمایی شد. اما آن اوتلندری که رونمایی شده بود، نسخه 5 نفره این خودرو بود که سیستم محرکه آن، ساختار تک‌دیفرانسیل داشت. 

اما به فاصله گذشته چندماه، شرکت آرین موتور در آخرین روزهای تابستان 1403، نسخه فول آپشن اوتلندر جدید را در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 برای اولین‌بار معرفی کرد. اوتلندر فول آپشن، در واقع همان چهارچرخ محرک این خودروست که به سیستم محرکه دو دیفرانسیل اختصاصی نیسان، با نام S-AWC مجهز شده.

اما یکی از دیگر از نکات مهم در اوتلندرهای دو دیفرانسیل جدید وارداتی، افزایش ظرفیت سرنشینان خودروست. به عبارت بهتر، نسخه‌های تک دیفرانسیل اوتلندر، همگی 5 نفره هستند، درحالیکه نسخه‌های دو دیفرانسیل اوتلندر، به لطف داشتن صندلی تاشو ردیف سوم، ظرفیت قرارگیری 7 سرنشین را دارند.

مشخصات فنی اوتلندر دو دیفرانسیل

میتسوبیشی اوتلندر 7 نفره آرین موتور، مجهز به موتور توربوشارژ 4 سیلندر است ولی از آنجایی که به سامانه هیبرید ملایم (Mild Hybrid) نیز مجهز شده، یک موتور 48 ولتی نیز به کمک آن آمده است:

مشخصات فنی اوتلندر دو دیفرانسیل
کد موتور 4B40
حداکثر قدرت 160 اسب بخار
حداکثر گشتاور 280 نیوتن متر
گیربکس CVT با 8 دنده مصنوعی
مصرف ترکیبی 7.5 لیتر
شتاب صفرتاصد 10 ثانیه
حداکثر سرعت 190 کیلومتربرساعت

*اطلاعات فوق از سایت خودروساز گردآوری شده است.

سیستم تعلیق میتسوبیشی اوتلندر 7 نفره جدید، در محور جلو از نوع مک‌فرسون بوده و برای محور عقب نیز از تعلیق مولتی لینک استفاده شده است.

ابعاد اوتلندر دو دیفرانسیل
فاصله محوری 2706 میلیمتر
طول خودرو 4710 میلیمتر
عرض خودرو 1862 میلیمتر
ارتفاع خودرو 1745 میلیمتر
وزن خالص 1800 کیلوگرم
حجم باک 55 لیتر
رینگ و لاستیک 255/45R20

*اطلاعات فوق از سایت خودروساز گردآوری شده است.


شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت آرین موتور و همچنین جهت اطلاع از نحوه فروش خودروهای وارداتی این شرکت شامل فروش و پیش فروش محصولات Mitsubishi در ایران، مقاله شرایط فروش آرین موتور را مطالعه کنید.

source

توسط autokhabari.ir