برند جتور از زیرمجموعه چری، شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی شانهای L7 خود را با چهار تیپ و قیمت بین 129800 تا 159800 یوان (18500 تا 22800 دلار) رونمایی کرد که هدف آن گروه مصرف‌کننده خانواده است.

به گزارش مجله ماشین، شانهای یک سری خودروهای انرژی جدید تحت جتور است و مدل‌های T2، L6، L7 و L9 را در بازار دارد.

طراحی جتور شانهای L7

طبق گفته جتور، طراحی بیرونی جتور شانهای L7، از زبان طراحی “همزیستی کوه‌ها و دریاها” الهام گرفته است که همان معنای شانهای در زبان چینی است. چراغ‌های سرهم در جلو از ۱۱۸ لامپ تشکیل شده‌اند. عناصری مانند ریل‌های بار روی سقف، درب عقب برقی (به جز مدل پایه) و گرمکن/تا شدن آینه‌های جانبی خارجی نیز وجود دارد.

شش رنگ بیرونی برای انتخاب وجود دارد: مشکی، خاکستری، سبز، آبی، نقره‌ای و سفید.

جتور شانهای L7 به ترتیب دارای ابعاد ۴۷۴۹/۱۹۰۰/۱۷۲۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۷۴۵ میلی‌متر است.

جتور شانهای L7
نمای عقب جتور شانهای L7

مشخصات فنی جتور شانهای L7

جتور شانهای L7 نیروی خودرو از سیستم فوق هیبریدی Kunpeng C-DM چری تأمین می‌شود که شامل موتور هیبریدی ACTECO 1.5TGDI نسل پنجم با قدرت ۱۱۵ کیلووات (۱۵۴ اسب بخار) و گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر و همچنین یک موتور برقی جلو با قدرت ۱۹۹ کیلووات (۲۶۷ اسب بخار) و گشتاور ۳۹۵ نیوتن‌متر، جفت شده با یک ۲-سرعته DHT است. ظرفیت مخزن سوخت ۶۰ لیتر است.

پک باتری لیتیوم تری‌ناریوم ۱۹.۴۳ کیلووات‌ساعتی از شرکت Gotion High-tech، برد خالص برقی CLTC 120 کیلومتر را فراهم می‌کند در حالی که برد ترکیبی رسمی ۱۳۰۰ کیلومتر است. در حالت شارژ سریع، پر کردن باتری از ۳۰% تا ۸۰% ۱۸ دقیقه طول می‌کشد. زمان شارژ کند سه ساعت است.

در عین حال، VtoL نیز پشتیبانی می‌شود تا خودرو به یک بانک برق موبایل تبدیل شود و برای تأمین برق لوازم خانگی مانند اجاق برنج استفاده شود.

جتور شانهای L7
کابین جتور شانهای L7

فضای داخل جتور شانهای L7

کابین دارای یک صفحه نمایش یکپارچه متشکل از یک صفحه نمایش تمام LCD 12.3 اینچی و یک صفحه نمایش کنترل مرکزی ۱۲.۳ اینچی است. کنسول مرکزی دارای دو دستگیره چرخشی برای کنترل تنظیمات مختلف، یک پنل شارژ بی‌سیم تلفن همراه ۵۰ وات و دو جا لیوانی است. سایر ویژگی‌ها شامل یک دستیار صوتی هوشمند، کنترل از راه دور از طریق تلفن همراه، سیستم Huawei HiCar، بلندگوهای سونی و قابلیت‌های پیشرفته کمک رانندگی سطح ۲ هستند.

هر دو طرح ۵ و ۷ نفره به ترتیب در قالب ۲+۳ و ۲+۳+۲ ارائه می‌شوند. در سراسر فضای داخلی ۳۳ فضای ذخیره‌سازی وجود دارد. پشتی صندلی ردیف دوم را می‌توان از ۲۵ درجه تا ۴۱ درجه تنظیم کرد و برای دستیابی به فضای صندوق عقب ۱۶۸۸ لیتری، که می‌تواند ۲۴ چمدان ۲۰ اینچی را جای دهد، می‌توان آن را تا کرد.

علاوه بر این، مدل‌های با تیپ بالا دارای یک یخچال داخلی هستند که ظرفیت ۵ لیتر با محدوده دمایی -۶ درجه سانتی‌گراد تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد و پشتیبانی از شش حالت و همچنین ضدعفونی با اشعه ماوراء بنفش را دارند.

گالری تصاویر جتور شانهای L7

source

توسط autokhabari.ir