منصوری دوباره جنجال‌ساز شد ؛ پروژه‌ای عجیب بر اساس فراری پوروسانگوئه

شرکت منصوری که به ایجاد تغییرات گسترده و خلق پروژه‌های جنجالی شهرت دارد، این بار به سراغ اولین شاسی بلند فراری یعنی پوروسانگوئه رفته و آن را مطابق با سلیقه خود ارتقا داده است. این پروژه «Pugnator»، به معنای «رقیب» یا «مبارز» در زبان لاتین، نامگذاری شده و در نمایشگاه قایق‌های تفریحی و لوکس موناکو در معرض دید عموم قرار گرفته است. نکته تأمل برانگیز اینکه برخی معتقدند تغییرات اعمال‌شده توسط منصوری به جذابیت بصری فراری پوروسانگوئه صدمه زده و از زیبایی و هماهنگی آن کاسته است.

تغییرات ظاهری

منصوری برای فراری پوروسانگوئه یک کیت بدنه اختصاصی طراحی کرده است. این کیت شامل قطعات اختصاصی برای سپرهای جلو و عقب، رکاب جانبی، باله بزرگ عقب و تزئینات مختلف می‌شود. طبق انتظار و به رسم دیرینه منصوری، تمامی این اجزا جنسی از فیبر کربن دارند. در کنار این‌ها، تیونر معروف آلمانی رینگ‌های استاندارد را با رینگ‌های اختصاصی FC.5 تعویض کرده است. این رینگ‌های زیبای مشکی رنگ در جلو ۲۲ اینچی و در عقب ۲۳ اینچی هستند.

تغییرات کابین

در داخل کابین نیز شاهد تغییراتی گسترده اما همچنان بحث‌برانگیز هستیم. منصوری تقریباً تمام فضای داخلی را با چرم سفید منفذدار و دوخت قرمز پوشانده است و لوگوی کمپانی در تمامی نقاط به چشم می‌خورد. همانند نمای ظاهری، فرمان و داشبورد هم با فیبرکربن تزئین شده‌اند.

تغییرات در بخش فنی

منصوری به ارتقای ظاهر و کابین بسنده نکرده و در زیر پوسته پروژه جدید خود نیز تغییرات قابل توجهی را اعمال کرده است. با یک به‌روزرسانی ECU و نصب سیستم اگزوز اسپرت چهار‌ مسیره با کنترل سوپاپ، قدرت موتور ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری فراری پوروسانگوئه به ۷۵۵ اسب‌ بخار و گشتاور آن به ۷۳۰ نیوتن متر افزایش یافته است. در حالت استاندارد این موتور توانایی تولید ۷۱۵ اسب‌ بخار و ۷۱۶ نیوتن متر گشتاور را دارد.

منصوری دوباره جنجال‌ساز شد ؛ پروژه‌ای عجیب بر اساس فراری پوروسانگوئه

تولید بسیار محدود

فراری پوروسانگوئه تیونینگ منصوری فقط در ۷ دستگاه تولید خواهد شد. در رابطه با قیمت اطلاعاتی در دست نیست، اما مطمئناً خرید این پروژه منحصر به فرد بسیار بیشتر از قیمت پایه ۴۲۳,۶۸۶ دلار برای مدل استاندارد از پوروسانگوئه آب خواهد خورد.

source

توسط autokhabari.ir