مشاهده در یوتیوب

شرکت مدیران خودرو شب گذشته دو محصول جدید اکستریم را رونمایی کرد. در این مراسم محمدرضا گلزار اعلام کرد که همچنان به عنوان سفیر برند این نشان تجاری فعالیت می کند.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، مدیران خودرو پیش از این اکستریم VX را به بازار عرضه کرده بود. حال این شرکت برنامه دارد تا اکستریم TXL و LX را هم به جمع تولیدات خود اضافه کند. محمدرضا گلزار در پیام تصویری پخش شده در مراسم رونمایی از این محصول، اعلام کرد که همچنان سفیر برند اکستریم است و تجربه خود در مورد استفاده از اکستریم VX را مثبت عنوان کرد.

محمدرضا گلزار سفیر اکستریم

نگاهی به اکستریم LX

اکستریم LX ارزان ترین خودروی این نشان تجاری است که با قیمتی در محدود دو تا ۲.۵ میلیارد تومان به بازار می آید. این کراس اوور ۵ نفره به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است. این پیشرانه ۱۹۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر توان را به چرخ های جلو و عقب این کراس اوور می رساند. همچنین اکستریم LX تنظیمات مختلف حالت رانندگی دارد و شما می تواند در شرایط مختلف نحوه انتقال قدرت میان چرخ های جلو و عقب را تنظیم کنید.

در اکستریم LX امکاناتی مانند درِ صندوق عقب برقی، سقف پانورامای برقی، صندلی های برقی جلو، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، گرمکن فرمان، حافظه صندلی راننده، سیستم صوتی سونی، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، تهویه اتوماتیک دو کاناله با پاکسازی هوای کابین، استارت دکمه ای، دنده پشت فرمان، دسته دنده الکتریکی، شارژر بیسیم تلفن همراه، شش کیسه هوا، رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، فناوری LED چراغ ها با نور بالای اتوماتیک، تابلوخوان، رادار خط خوان، رادار نقطه کور و… دیده می شود.

نگاهی به اکستریم TXL

اکستریم TXL هم یک کراس اوور ۵ نفره و دو دیفرانسیل است. این خودرو ابعاد بزرگتری نسبت به LX دارد و باید گفت که TXL بزرگترین کراس اوور ۵ نفره بازار است. این خودرو به پیشرانه دو لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است. این پیشرانه ۲۶۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده اکستریم TXL از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT است. همچنین اکستریم TXL تنظیمات مختلف حالت رانندگی دارد و شما می تواند در شرایط مختلف نحوه انتقال قدرت میان چرخ های جلو و عقب را تنظیم کنید. گفته می شود که TXL با قیمتی در محدوده سه تا ۳.۲ میلیارد تومان به بازار می آید.

مدیران خودرو اکستریم TXL را با امکاناتی مانند شش کیسه هوای ده نقطه ای، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار خط خوان، نورپردازی داخل کابین، رانندگی خودکار بین خطوط، رادار تابلو خوان، کروز کنترل تطبیقی، دستیار پارک خودکار، گرم کن و سرد کن صندلی های جلو، گرمکن فرمان و… اشاره کرد.

ویدیوی معرفی اکستریم TXL

نوشته رونمایی دو محصول جدید اکستریم با سفیر برندی محمدرضا گلزار اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

توسط autokhabari.ir