آئودی چند سال پیش از Q6 e-tron رونمایی کرد تا خط تولید خودروهای برقی خود را گسترده‌تر کند. این مدل یکی از پیشرفته‌ترین خودروهای برقی است که تاکنون به بازار عرضه شده و ارتقای فراوانی نیز به خود دید. از باتری ارتقا یافته گرفته تا برد بالا همگی جزو ویژگی‌های خوب این مدل هستند.

هر زمان که آئودی می‌خواهد از یک محصول جدید با ویژگی‌های نسل جدید رونمایی کند، سوالی که برای علاقمندان ایجاد می‌شود این است که این مدل با امکانات ویژه خود چقدر ارزش خرید خواهد داشت! با این حال، خوب است بدانید که آئودی Q6 E-Tron با قیمت بسیار اقتصادی یعنی 64,000 دلار عرضه خواهد شد.

احتمالا سه نوع پیشرانه در این مدل به کار رود، قدرت تولید شده توسط این موتور نیز چیزی حدود 302 تا 509 اسب بخار خواهد بود. این قدرت توسط گیربکس تک سرعته به چرخ‌های عقب یا تمام چرخ متحرک فرستاده خواهد شد. شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت در 4.1 تا 6.3 ثانیه انجام می‌شود.

 

Q6 e-tron با ویژگی‌های راحتی فراوان و سواری خوب ارزش خرید بالایی خواهد داشت. تایرهای 19 اینچی، کلید پیشرفته آئودی، کروز کنترل تطبیقی، چراغ‌های جلو ال‌ای‌دی با چراغ راهنمای فعال، نمایشگر 14.5 اینچی، چوب طبیعی به کار رفته در بخش‌های مختلف کابین از جمله ویژگی‌های خوب این مدل هستند.

تریم‌های بالاتر به ویژگی‌هایی نظیر سیستم صوتی Bang & Olufsen، نمایشگر واقعیت افزوده هدآپ، چراغ ال‌ای‌دی با تکنولوژی جدید و… مجهز شده‌اند‌، پس برای یک خودرو با چنین قیمتی این ویژگی‌ها بسیار کاربردی هستند، چرا که هر محصول دیگری می‌توانست با این قابلیت‌ها قیمتی برابر با 100 هزار دلار داشته باشد، اما آئودی روی ‌اقتصادی بودن آن تاکید فراوان داشته و تا به اینجا بسیار موفق بوده است.

تمام مدل‌های Q6 e-tron با باتری 100 کیلووات ساعت همراه می‌شوند. هر خودرو به قابلیت فست شارژ مجهز شده که با 270 کیلووات ساعت سرعت و قابلیت ارتقا یافت ۸۰۰ ولتی، باتری به سرعت شارژ خواهد شد. علاوه بر آن، مزیت خنک‌کنندگی و مدیریت گرما نیز توسط این سیستم به راحتی انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با چرخان همراه باشید.

source

توسط autokhabari.ir