مجید مدنی مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا، در گفت‌وگو با خبرنگار پرشین خودرو، از آغاز فعالیت این شرکت در حوزه خدمات خودروهای برقی به دلیل تولید و واردات این دست محصولات توسط شرکت سایپادیزل خبر داد و گفت: درصدد واردات خودروهای برقی و داخلی سازی این محصولات با رعایت مجوزها و استانداردهای سازمان استاندارد و وزارت صمت در شرکت رنا هستیم.

وی با اشاره به اینکه ساخت این قطعات با تکنولوژی داخلی انجام می‌شود، اظهار داشت: ما در برخی قطعات هایتک مانند سوپاپ، پیستون و یاتاقان متکی به تکنولوژی هستیم و قطعات زیادی را هم از جمله قطعات مصرفی تولید می‌کنیم.

مدنی از همکاری شرکت رنا با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد و تصریح کرد: خدمت جدیدی را به مالکان محصولات سایپادیزل در آینده نزدیک ارائه خواهیم کرد که کالا و تعمیرات این خودروها را با پرداخت وام با تسهیلات مناسب تامین کنیم.

مجید مدنی

وی با اشاره به مبلغ ۱۰۰ میلیونی این تسهیلات افزود: این تسهیلات در مراحل پایانی قرار دارد که بازپرداخت ۳۶ ماهه با سود ۴ درصد برای آن در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا، مراحل تعیین شده برای دریافت این تسهیلات را بسیار ساده توصیف کرد و گفت: این تسهیلات تنها با ارائه کارت هوشمند و کارت مالکیت محصولات سایپادیزل به مالکان امکان‌پذیر است.

وی در پایان با تشریح برنامه‌های این شرکت خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه شرکت خدمات فنی رنا، بحث آموزش خدمات خودروهای برقی و گسترش شبکه خدمات پس از فروش این خودروها است. به همین دلیل هم مباحث مربوط به آموزش نیروهای فنی و تجهیز نمایندگی‌ها به الزامات خدمات خودروهای برقی در دست انجام است.

source

توسط autokhabari.ir