به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از رونمایی و معرفی دو خودرو اکستریم LX  و TXL، اولین نمایندگی اکستریم با استانداردهای این برند در پایتخت افتتاح شد.

گزارش تصویری از مراسم افتتاح نمایندگی اکستریم خسروانی ۱۹۳ را اینجا ببینید

خسروانی 193

نمایندگی اکستریم خسروانی ۱۹۳ در فضایی لوکس، ویژه خریداران خودروهای اکستریم کار خود را آغاز کرد تا بتواند پذیرای مشتریان لوکس‌ترین خودرو چینی در بازار ایران باشد.

مراسم افتتاحیه نخستین نمایندگی اکستریم در ایران، با حضور حسین خسروانی مالک مجموعه، من معاون مدیرعامل برند اکستریم و مایکل از مدیران چینی این برند برگزار شد. البته محمدرضا گلزار که به عنوان سفیر برند اکستریم به دلیل سفر، در این مراسم حضور نداشت.

در ابتدای این مراسم، حسین خسروانی با سخنانی به روزهای اول حضور مدیران خودرو در ایران با خودرو ام وی ام ۱۱۰ اشاره کرد و گفت: از زمان عرضه اولین خودرو چری تا امروز، شاهد پیشرفت زیاد این برند و گسترش فعالیت آن در ایران بودیم و صددرصد در آینده هم شاهد عرضه خودروهای جدیدتر از این برند در بازار خواهیم بود.

حسین خسروانی

در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایندگی اکستریم خسروانی ۱۹۳، آقای من در سخنانی به تشریح خدمات اکستریم پرداخت و با تاکید بر خدمات لوکس در نمایندگی‌های اکستریم، از آینده روشن اکستریم در ایران خبر داد.

خسروانی 193

پس از آن، مایکل نیز دقایقی برای مهمانان و اصحاب رسانه سخنرانی کرد و افزود: اکستریم VX فراتر از آن‌چه شما می‌خواهید را فراهم کرده است و سطح بالایی از راحتی، زیبایی و لوکس بودن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. خودروهای اکستریم با متدهای روز دنیا طراحی شده تا بتوانیم خودرو زیبا، مدرن و لوکسی را مطابق با نیاز مشتریانمان ارائه کنیم.

خسروانی 193

اکستریم که زیرمجموعه لوکس مدیران خودرو شناخته می‌شود، در تلاش است تا سه محصول لوکس و پرآپشن این برند را با استانداردهایی فراتر از آنچه در ایران مرسوم است به خریداران خودرو عرضه کند و به همین دلیل هم فضایی که در نمایندگی اکستریم خسروانی ۱۹۳ طراحی شده است، شرایط رفاهی ویژه‌ای برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

خسروانی 193

استانداردهایی که در نمایندگی اکستریم خسروانی ۱۹۳ اجرا شده است، در دیگر نمایندگی‌های این برند نیز که بعدها افتتاح خواهد شد، به عنوان اصول زیرساختی ارائه خدمات به مشتریان، لحاظ می‌شود.

معرفی برند اکستریم

اکستریم در واقع محصولات برند لوکس اکسید از زیرمجموعه‌های چری را با ریبرند در ایران عرضه می‌کند و تلاش دارد با توجه به کلاس این خودروها، در فضایی متفاوت به مشتریان ایرانی خدمت‌رسانی کند.

اکستریم یکی از سه برند مدیران خودرو با تمرکز بر عرضه خودروهای لوکس است که سه خودرو اکستریم VX، اکستریم TXL و اکستریم LX را به بازار ایران معرفی کرده است.

خسروانی 193

نقطه اشتراک خودروهای اکستریم، سطوح متفاوت آپشن و طراحی متمایز نسبت به رقبای دیگر است که محصولات این برند را به لوکس‌ترین خودروهای بازار ایران، ملقب کرده است.

پیشرانه قوی، امکانات رفاهی و ایمنی و سیستم دستیار رانندگی پیشرفته، خودروهای اکستریم را به عنوان محصولی لوکس و آپشنال در ایران معرفی کرده است.

در نمایندگی اکستریم کد ۱۹۳ چه خدماتی ارائه می‌شود؟

اولویت اصلی در نمایندگی اکستریم خسروانی ۱۹۳ بر روی ارائه خدمات متمایز به مشتریان است. مشتریان برند اکستریم در این نمایندگی ضمن حضور در فضایی لوکس با امکانات پذیرایی متفاوت می‌توانند خودروهای اکستریم را از نزدیک دیده و بررسی کنند.

امکان تست درایو خودروهای اکستریم از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در نمایندگی اکستریم خسروانی ۱۹۳ است که همه روزه برای متقاضیان خرید اکستریم، امکان‌پذیر خواهد بود.

خسروانی 193

خرید اقساطی خودرو و پیش ثبت‌نام خودروهای اکستریم نیز در نمایندگی خسروانی ۱۹۳ فراهم شده است.

البته خدمات دیگری نیز در شعب خسروانی بهواسطه مولتی برند بودن این شرکت ارائه می‌شود که یکی از این خدمات، تعویض خودرو کارکرده با خودرو نو است. برای این آگاهی از این خدمات باید به وبسایت خسروانی یا صفحات این نشان تجاری در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام خودروهای اکستریم می‌توانید به وبسایت خسروانی به آدرس https://khosravani.com/ مراجعه و درخواست خرید خودرو یا تست درایو را ثبت کنید.

source

توسط autokhabari.ir