«خبرماشین» – هلدینگ خودرویی خسروانی، اولین نمایندگی فروش محصولات لوکس اکستریم را با کد 193 طی مراسمی با حضور مدیران این مجموعه، مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو و اصحاب رسانه در بلوار اندرزگو تهران افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ آقای مِن، مدیر اجرایی شرکت مدیران خودرو در این مراسم گفت:اکستریم یک برند جدید برای بازار خودرو ایران است، این برند از گروه مدیران خودرو منشا گرفته اما بالاترین جایگاه را در بین برندهای این گروه دارد؛ ما بر این باوریم که در آینده نزدیک، اکستریم دست در دست مشتریان، همکاران و دوستان از تمام اقشار جامعه، فصل جدیدی را در صنعت خودرو خلق می کند.

مِن، مدیر اجرایی شرکت مدیران خودرو

آقای مایکل، مدیر برند اکستریم نیز در این مراسم گفت: اکستریم نقش مهمی در استراتژی تجاری گروه مدیران خودرو ایفا می کند، ما همواره در حال تفکر بوده ایم، این برند بر اساس درک عمیق ما از نیازهای طرفداران بازار لوکس متولد شده که به دنبال رانندگی آسوده و راحت همراه با تجربه فوق العاده و استثنایی هستند.

مایکل، مدیر برند اکستریم

همچنین حسین خسروانی، مالک این مجموعه در مراسم افتتاح نمایندگی اکستریم گفت: امروز همان طور که مشاهده می کنید، محصولات اکستریم که با عرضه مدل VX شروع به کار کرده، در همان شرکتی تولید شده که سال های گذشته خودرو ام وی ام 110 را تولید می کرد؛ این موضوع نشان دهنده پیشرفت این شرکت از نظر تکنولوژی است.

حسین خسروانی

وی ادامه داد: ما در مجموعه خسروانی، سبد گسترده ای از تمام محصولات بازار ایران را گرد هم آوردیم تا مشتریان بتوانند مقایسه کاملی از خودرو های مورد نظرشان داشته باشند؛ و در حال حاضر مجموعه نمایندگی های فعال این هلدینگ شامل نمایندگی مدیران خودرو، نمایندگی ماموت خودرو و نمایندگی کرمان موتور است.

شعبه اندرزگو خسروانی اکستریم

مالک این مجموعه فروش خودرو افزود: هلدینگ خودرویی خسروانی، به عنوان بزرگترین مرجع خودرویی کشور، همواره این افتخار را داشته است تا با ارائه خدمات خاص، رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

خسروانی گفت: دو مدل جدید برند اکستریم یعنی LX و TXL با توجه به قیمت گذاری مناسب شانس زیادی برای کسب سهم از بازار را خواهند داشت.

نمایندگی فروش اکستریم 193 خسروانی در محل تهران، بلوار اندرزگو، قبل از بلوار کاوه قرار دارد.

پیش ثبت نام محصولات اکستریم

پیش ثبت نام محصولات اکستریم در نمایندگی 193 خسروانی

متقاضیان خودروهای لوکس اکستریم می توانند با مراجعه به سایت نمایندگی خسروانی به نشانی www.khosravani.com جهت پیش ثبت نام اقدام کنند.

تست درایو محصولات اکستریم

تست درایو محصولات اکستریم در نمایندگی 193 خسروانی

علاقه مندان می توانند جهت تسترانندگی با محصولات اکستریم همه روزه به نمایندگی 193 خسروانی واقع در بلوار اندرزگو، قبل از بلوار کاوه مراجعه نمایند.

ثبت نام در سامانه یکپارچه

چرا خسروانی؟

ثبت نام در سامانه یکپارچه و انتخاب نمایندگی 193 خسروانی

این روزها که تب خرید خودرو بیش از پیش بالا گرفته و متقاضیان خودرو بعد از عبور از مراحل سختی نظیر ثبت نام، بلوکه کردن پول، تکمیل فرایند در سامانه تخصیص یکپارچه و… بالاخره موفق می شوند تا اجازه خرید یک دستگاه خودرو پیدا کنند، دغدغه بعدی آنها انتخاب یک نمایندگی مطمئن و معتبر است که خستگی از تن آنها در اورد و با خدماتی خاص، آنها را تا تحویل خودرو همراهی کند.

مجموعه نمایندگی های خوش نام خسروانی سال های طولانی در این حوزه مشغول هستند و علاوه بر فروش خودرو ، در بخش خدمات پس از فروش و تعمیرگاه نیز پیشرو است.

تجهیزات تعمیرگاهی به روز و نیروهای بسیار متخصص این مجموعه، در کمتر جایی دیده می شود، تا جایی که حتی برخی از پذیرش های تعمیرگاهی در سایر نمایندگی ها نیز، به این نمایندگی واگذار می شوند.

مشتری مداری و پیگیری ۲۴ ساعته تقاضاهای مشتریان فقط در این نمایندگی صورت می گیرد. وقتی مشتری در طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو موفق به خرید می شود، در مرحله بعد ضمن تکمیل مشخصات در سامانه باید یک نمایندگی را جهت تحویل خودرو انتخاب کند. نمایندگی 193 خسروانی آمادگی ارائه این خدمت به مشتران را دارند. بنابراین مشتریان می توانند برای تکمیل مراحل خرید محصولات کرمان موتور در زمان انتخاب نمایندگی در سامانه یکپارچه، کد 193 را انتخاب کنند و چه از طریق سامانه و چه ار طریق مراجعه حضوری به شعب، ثبت نام خود را کامل کنند.

طرح جایگزینی خودرو

طرح جایگزینی خودرو

در هلدینگ خودرویی خسروانی، شما می توانید خودرویتان را از هر برندی که باشد، با یکی از خودرو های موجود در مجموعه تعویض کنید. به این شکل که خودروی شما کارشناسی شده و به عنوان پیش پرداخت خودروی جدید برداشته میشود. همچنین شما میتوانید اختلاف قیمت خودروی قدیمی و جدیدتان را با اقساط ۵ ساله بپردازید که عملا خرید خودرو را تا حد زیادی ساده میکند!


فروش به شرط خدمات پس از فروش!

مهمترین دغدغه خریداران خودرو، از جمله خودرو های ایرانی و چینی، خدمات پس از فروش است بسیاری از خریداران نگرانی تامین قطعات بدنه و فنی خودرو را دارند. مجموعه تعمیرگاه های خسروانی در سراسر تهران، با در اختیار داشتن انبار قطعات اورجینال تمام خودرو های ایرانی،چینی و آلمانی، و داشتن کادر مجرب و متخصص، پاسخگوی تمام نیاز های شما در زمینه خدمات پس از فروش است

 

تعمیرگاه ام وی ام: تهران، استاد معین، ابتدای طوس شرقی، نمایندگی خسروانی ۱۹۳

تعمیرگاه اکستریم و فونیکس: تهران، تهرانپارس، وفادار شرقی، خیابان احسان، خیابان چهارم غربی(اشرفی) پلاک ۱۳

تعمیرگاه کرمان موتور: تهران، شریعتی، نرسیده به نیاوران، جنب پمپ بنزین شریعتی

تعمیرگاه فولکس واگن: تهران، آجودانیه(سباری)، جنب خیابان چهارم غربی پلاک ۵۹

تعمیرگاه خودرو‌های ایرانی و چینی: تهران،کیلوتر ۱۱ جاده مخصوص،ابتدای خیابان سپاه اسلام، مجموعه اتوخسروانی


شعب هلدینگ خودرویی خسروانی

شعبه اندرزگو (اکستریم 193):

تهران – بلوار اندرزگو – قبل از بلوار کاوه

شعبه غرب:

یادگار امام جنوب، خیابان دامپزشکی، بلوار استاد معین، ابتدای طوس شرقی، پلاک ۵۵۹

۰۲۱۶۶۰۳۴۶۶۰

شعبه شرق:

تهرانپارس، کنارگذر بزرگراه زین الدین، خیابان وفادار، بعد از اتوبان باقری، پلاک۱۰۵۶

۰۲۱۷۷۰۴۰۶۷۰

شعبه شریعتی:

خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، بعد از پل رومی، جنب بن‌بست حقیقت خواه، فونیکس

۰۲۱۲۲۰۰۳۳۰۰

شعبه جاده مخصوص:

کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص، ابتدای خیابان سپاه اسلام، پلاک ۸۷

۰۲۱۴۴۹۰۳۰۰۰

شعبه دزاشیب:

تجریش، ابتدای دزاشیب، نرسیده به آتش نشانی، پلاک ۱۵

۰۲۱۲۲۷۰۷۱۷۱

 

source

توسط autokhabari.ir