ردیف |
شرح خدمات |
پژو پارس ساده |
پژو پارس دوگانهسوز |
پژو پارس ELX |
۱ |
تعمیر کامل موتور |
۶۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۲ |
تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل |
۴۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۳ |
پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی |
۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۴ |
تعمیر کامل سر سیلندر |
۱۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۵ |
باز و بست منیفولد هوا |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۶ |
باز و بست منیفولد دود |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۷ |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۸ |
باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۹ |
تعویض فشنگی روغن |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۰ |
تعویض شلنگ های بخار روغن |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۱ |
تعویض واشر درب سوپاپ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۲ |
فیلرگیری یا شیم بندی سوپاپ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۱۳ |
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۰,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۴ |
تعویض تسمه تایمینگ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۵ |
تعویض تسمه دینام |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۶ |
تعویض فولی سر میلنگ و باز و بست تسمه دینام |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۷ |
تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۸ |
تعویض کاتالیست |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۹ |
تعویض شمع |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۰ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۱ |
تعویض هوزینگ ترموستات |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۲۲ |
تعویض ترموستات |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۳ |
تعویض رادیاتور آب |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۴ |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۵ |
تعویض شلنگ از منبع به سه راهی |
۰ |
۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۶ |
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۷ |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۸ |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۹ |
تعویض شیلنگ بخاری بلند حصیری |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۰ |
تعویض سه راهی آب پشت موتور |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳۱ |
تعویض فشنگی آب |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۳۲ |
تعویض پایه دسته موتور راست |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۳ |
تعویض دسته موتور راست |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۴ |
تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۵ |
تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۳۶ |
تعویض باک بنزین |
توافقی |
توافقی |
توافقی |
۳۷ |
تعویض پمپ بنزین |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۸ |
تعویض فیلتر بنزین |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۳۹ |
تعویض لوله رفت بنزین |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۰ |
تعویض شلنگ برگشت بنزین |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۱ |
تعویض منبع کنیستر |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۴۲ |
تعمیر کامل گیربکس |
۲۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۴۳ |
تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ |
۱۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۳,۹۰۰,۰۰۰ |
۴۴ |
تعویض سیم کلاچ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۵ |
تعویض کائوچویی پدال کلاچ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۶ |
تعویض بوش های دوشاخه کلاچ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۷ |
تعویض قیفی گیربکس |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۸ |
تعویض لیور دنده داخل اتاق |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۹ |
تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۵۰ |
تعویض ماهک دنده هر کدام |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۵۱ |
تعویض سنسور کیلومتر |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۵۲ |
تعویض کاسه نمد ته میل لنگ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۵۳ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۴ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۵ |
باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۶ |
تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۷ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۸ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۹ |
تعویض رام زیر موتور |
۱۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۶۰ |
تعویض کمک های جلو هر عدد |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۶۱ |
باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۲ |
تعویض میل موج گیر جلو هر طرف |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۶۳ |
تعویض قرقری فرمان هر طرف |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۶۴ |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۵ |
تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۶۶ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۶۷ |
باز و بست اکسل جهت تعمیرات |
۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۸ |
میزان فرمان دستی |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۶۹ |
میزان فرمان با دستگاه |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۷۰ |
تعویض کمک عقب هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۷۱ |
تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۲ |
تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۳ |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
۱,۶۰۰,۰۰۰ |
۱,۶۰۰,۰۰۰ |
۱,۶۰۰,۰۰۰ |
۷۴ |
تعویض پمپ هیدرولیک |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۷۵ |
تعویض منبع هیدرولیک |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۷۶ |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۷ |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۸ |
تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۹ |
تعویض پایه دینام |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۰ |
تعویض گردگیر فرمان چپ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۱ |
تعویض گردگیر فرمان راست |
۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۸۲ |
تعویض کمک فرمان |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۳ |
تعویض لوله های کمک فرمان |
۳,۲۰۰,۰۰۰ |
۳,۲۰۰,۰۰۰ |
۳,۲۰۰,۰۰۰ |
۸۴ |
تنظیم غربیلک فرمان |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۸۵ |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
۹,۱۰۰,۰۰۰ |
۹,۱۰۰,۰۰۰ |
۹,۱۰۰,۰۰۰ |
۸۶ |
تعویض چهارشاخه فرمان |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۷ |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۸ |
تعویض بوستر و باز و بستن پدال |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۹ |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۹۰ |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۱ |
تعویض پمپ ترمز با هواگیری |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۲ |
تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۳ |
تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۴ |
تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۵ |
تعویض لنت جلو دو طرف |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۹۶ |
بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۹۷ |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۸ |
تعویض دیسک چرخ عقب دو طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۹۹ |
تعویض کاسه چرخ عقب دو طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۱ |
تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۰۲ |
تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۱۰۳ |
تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۴ |
تعویض سیم ترمز دستی راست |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۵ |
تعویض سیم ترمز دستی چپ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۶ |
تعویض سیم ترمز دستی بلند |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۱۰۷ |
تعویض تفنگی ترمز دستی |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
source