ردیف |
شرح خدمات |
پژو ۲۰۶ تیپ ۱ و ۲ و ۳ |
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ |
پژو ۲۰۶ تیپ ۴ و ۶ |
۱ |
تعمیر کامل موتور |
۶۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۲ |
تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل |
۴۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۳ |
پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی |
۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۴ |
تعمیر کامل سر سیلندر |
۱۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۵ |
باز و بست منیفولد هوا |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۶ |
باز و بست منیفولد دود |
۵,۴۰۰,۰۰۰ |
۹,۶۰۰,۰۰۰ |
۹,۶۰۰,۰۰۰ |
۷ |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۸ |
باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ |
۵,۴۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۹ |
تعویض اورینگ های پایه فیلتر |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۰ |
تعویض فشنگی روغن |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۱ |
تعویض شلنگ های بخار روغن |
۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۲ |
تعویض واشر درب سوپاپ دو طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۳ |
فیلرگیری یا شیم بندی سوپاپ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۱۴ |
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۵ |
تعویض هوزینگ واتر پمپ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۱۶ |
تعویض تسمه تایمینگ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۱۷ |
تعویض تسمه دینام |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۸ |
تعویض فولی سر میلنگ و باز و بست تسمه دینام |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۹ |
تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۰ |
تعویض کاتالیست |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۲۱ |
تعویض شمع |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۲ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۲۳ |
تعویض هوزینگ ترموستات |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۴ |
تعویض ترموستات |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۵ |
تعویض رادیاتور آب |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۶ |
تعویض منبع انبساط |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۷ |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۸ |
تعویض شلنگ از منبع به سه راهی |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۹ |
تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط |
۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۰ |
تعویض شیلنگ پلیمری |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۱ |
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۳۲ |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۳۳ |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۴ |
تعویض شیلنگ بخاری بلند |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۵ |
تعویض سه راهی آب پشت موتور |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۳۶ |
تعویض فشنگی آب |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۷ |
تعویض پایه دسته موتور راست |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۸ |
تعویض دسته موتور راست |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۹ |
تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۰ |
تعویض دسته موتور پایین درجا |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۱ |
تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۲ |
تعویض باک بنزین |
توافقی |
توافقی |
توافقی |
۴۳ |
تعویض پمپ بنزین |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۴ |
تعویض فیلتر بنزین |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۵ |
تعویض لوله رفت بنزین |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۶ |
تعویض شلنگ برگشت بنزین |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۷ |
تعویض منبع کنیستر |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۴۸ |
تعمیر کامل گیربکس |
۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۴۹ |
تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ |
۱۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۵۰ |
تعویض سیم کلاچ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۵۱ |
تعویض کائوچویی پدال کلاچ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۵۲ |
تعویض بوش های دوشاخه کلاچ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۵۳ |
تعویض قیفی گیربکس و کیت کاسه نمدها |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۵۴ |
تعویض لیور دنده داخل اتاق |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۵۵ |
تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۵۶ |
تعویض ماهک دنده هر کدام |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۵۷ |
تعویض سنسور کیلومتر |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۵۸ |
تعویض کاسه نمد ته میل لنگ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۵۹ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۰ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۱ |
باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۲ |
تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۳ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۴ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۵ |
تعویض رام زیر موتور |
۱۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۱۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۱۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۶ |
تعویض کمک های جلو هر عدد |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۶۷ |
باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۸ |
تعویض میل موج گیر جلو هر طرف |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۶۹ |
تعویض قرقری بازویی فرمان هر طرف |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۰ |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۱ |
تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۲ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۷۳ |
باز و بستن ژامبون هر طرف |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۷۴ |
تعمیر کامل اکسل |
۱۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۵ |
باز و بست اکسل جهت تعمیرات |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۶ |
میزان فرمان دستی |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۷۷ |
میزان فرمان با دستگاه |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۷۸ |
تعویض کمک عقب هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۷۹ |
تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۰ |
تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۱ |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۲ |
تعویض پمپ هیدرولیک |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۳ |
تعویض منبع هیدرولیک |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۸۴ |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۵ |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۶ |
تعویض پایه دینام |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۷ |
تعویض گردگیر فرمان چپ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۸ |
تعویض گردگیر فرمان راست |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۹ |
تعویض پولک بغل سیلندر و باز و بست اگزوز بغل و دینام و هیدرولیک |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۰ |
تنظیم غربیلک فرمان |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۱ |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۹۲ |
تعویض فشنگی هیدرولیک |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۳ |
تعویض چهارشاخه فرمان |
۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۴ |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۵ |
تعویض بوستر و باز و بستن پدال |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۶ |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۷ |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۸ |
تعویض پمپ ترمز با هواگیری |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۹ |
تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰ |
تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۱ |
تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۰۲ |
تعویض لنت جلو دو طرف |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱۰۳ |
بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۴ |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۰۵ |
تعویض دیسک چرخ عقب دو طرف |
۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۰۶ |
تعویض کاسه چرخ عقب دو طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۱۰۷ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۸ |
تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۰۹ |
تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۱۱۰ |
تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف |
۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۱۱ |
تعویض سیم ترمز دستی راست |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۱۲ |
تعویض سیم ترمز دستی چپ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۱۳ |
تعویض تفنگی ترمز دستی |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
source