ردیف |
شرح خدمات |
کوییک دندهای |
کوییک اتوماتیک |
۱ |
تعمیر کامل موتور |
۵۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۲ |
تعمیر نیم موتور (سر سیلندر و کارتل) |
۴۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳ |
پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی |
۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۴ |
تعمیر کامل سر سیلندر |
۲۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۵ |
تعویض اورینگ منیفولد هوا |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۶ |
تعویض واشر منیفولد دود |
۷,۸۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۷ |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۸ |
تعویض واشر کارتل و توری اویل پمپ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۹ |
باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ |
۲۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰ |
تعویض واشر کارتل و توری |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۱۱ |
تعویض فشنگی روغن |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۲ |
تعویض شلنگ های بخار روغن |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۱۳ |
تعویض واشر درب سوپاپ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۴ |
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۵ |
تعویض هوزینگ واتر پمپ |
۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۶ |
تعویض تسمه تایمینگ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۷ |
تعویض تسمه دینام |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۸ |
تعویض تسمه کولر |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۹ |
باز و بسته کردن تسمه دینام و فولی سر میل لنگ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۰ |
باز و بستن تسمه دینام و هیدرولیک |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۲۱ |
تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۲۲ |
تعویض کاتالیست |
۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۳ |
باز و بست کوئل جهت تعویض شمع |
۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۴ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض شمع |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۲۵ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۶ |
تعویض ترموستات |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۷ |
تعویض رادیاتور آب |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۸ |
تعویض منبع انبساط |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۹ |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۰ |
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۱ |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۲ |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۳ |
تعویض شیلنگ بخاری بلند |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳۴ |
تعویض لوله های فرعی زیر اگزوز |
۰ |
۰ |
۳۵ |
تعویض فشنگی آب |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۳۶ |
تعویض دسته موتور راست |
۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۷ |
تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) |
۰ |
۰ |
۳۸ |
باز و بست رام زیر موتور جلو و عقب |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۳۹ |
تعویض باک بنزین |
توافقی |
توافقی |
۴۰ |
تعویض پمپ بنزین |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۱ |
تعویض فیلتر بنزین |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۲ |
تعویض لوله رفت بنزین |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۳ |
تعویض لوله برگشت بنزین |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۴ |
تعویض منبع کنیستر |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۵ |
تعمیر کامل گیربکس |
۲۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۶۰,۷۰۰,۰۰۰ |
۴۶ |
تعویض کیت کلاچ |
۱۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۴۷ |
تعویض سیم کلاچ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۴۸ |
تعویض بوش های دو شاخه کلاچ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۴۹ |
تعویض لیور دنده داخل اتاق |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۵۰ |
تعویض بوش لیور |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۵۱ |
تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس |
۰ |
۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۲ |
تعویض سنسور کیلومتر |
۰ |
۰ |
۵۳ |
باز و بست گیربکس جهت تعویض کاسه نمد ته میل لنگ |
۱۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۵۴ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس |
۴,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۵۵ |
باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس |
۴,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۵۶ |
تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۷ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۸ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۹ |
تعویض رام زیر گیربکس |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۰ |
تعویض کمک های جلو هر عدد |
۴,۳۰۰,۰۰۰ |
۴,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۱ |
باز و بستن طبق هر دو طرف |
۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۲ |
تعویض موج گیر جلو هر طرف |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۳ |
تعویض قرقری فرمان هر طرف |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۴ |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۵ |
تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۶ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۷ |
تعویض کامل اکسل (ABS) |
۱۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۶۸ |
میزان فرمان دستی |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۶۹ |
میزان فرمان با دستگاه |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۷۰ |
تعویض کمک عقب هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۱ |
تعویض بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۲ |
تعویض محور بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۵,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۷۳ |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
۱۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۷۴ |
تعویض پمپ هیدرولیک |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۵ |
تعمیر پمپ هیدرولیک |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۷۶ |
تعویض منبع هیدرولیک |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۷۷ |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۸ |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۹ |
تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان |
۶,۳۰۰,۰۰۰ |
۶,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۰ |
تعویض گردگیر فرمان چپ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۱ |
تعویض گردگیر فرمان راست |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۲ |
تنظیم غربیلک فرمان |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۳ |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
۹,۵۰۰,۰۰۰ |
۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۴ |
تعویض لوله های هیدرولیک |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۸۵ |
تعویض چهارشاخه فرمان |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۶ |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۷ |
تعویض بوستر و باز و بستن پدال |
۱۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۸ |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۸۹ |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۰ |
تعویض ترمینال ترمز |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۱ |
تعویض پمپ ترمز |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۲ |
تعویض کالیپر چرخ جلو |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۹۳ |
تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۹۴ |
تعویض شلنگ ترمز جلو |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۵ |
تعویض لنت جلو دو طرف |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۹۶ |
بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۷ |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۸ |
تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۹ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰ |
تعویض لوله ترمز عقب |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۰۱ |
تعویض لنت عقب کاسه ای و تعویض بلبرینگ دو طرف |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۰۲ |
تعویض سیم ترمز دستی بلند |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۱۰۳ |
تعویض سیم ترمز دستی راست |
۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۰۴ |
تعویض سیم ترمز دستی چپ |
۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۰۵ |
تعویض تفنگی ترمز دستی |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
source