| ردیف |
شرح خدمات |
کوییک دندهای |
کوییک اتوماتیک |
| ۱ |
تعمیر کامل موتور |
۵۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲ |
تعمیر نیم موتور (سر سیلندر و کارتل) |
۴۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳ |
پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی |
۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۸,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴ |
تعمیر کامل سر سیلندر |
۲۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵ |
تعویض اورینگ منیفولد هوا |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۶ |
تعویض واشر منیفولد دود |
۷,۸۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۷ |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸ |
تعویض واشر کارتل و توری اویل پمپ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۹ |
باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ |
۲۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۴,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰ |
تعویض واشر کارتل و توری |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۱۱ |
تعویض فشنگی روغن |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۲ |
تعویض شلنگ های بخار روغن |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۱۳ |
تعویض واشر درب سوپاپ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۴ |
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۵ |
تعویض هوزینگ واتر پمپ |
۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۶ |
تعویض تسمه تایمینگ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۱۷ |
تعویض تسمه دینام |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۱۸ |
تعویض تسمه کولر |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۱۹ |
باز و بسته کردن تسمه دینام و فولی سر میل لنگ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰ |
باز و بستن تسمه دینام و هیدرولیک |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۲۱ |
تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۲۲ |
تعویض کاتالیست |
۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۲۳ |
باز و بست کوئل جهت تعویض شمع |
۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۴ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض شمع |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۲۵ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۲۶ |
تعویض ترموستات |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۲۷ |
تعویض رادیاتور آب |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۲۸ |
تعویض منبع انبساط |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۹ |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۳۰ |
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۳۱ |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۳۲ |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳۳ |
تعویض شیلنگ بخاری بلند |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۳۴ |
تعویض لوله های فرعی زیر اگزوز |
۰ |
۰ |
| ۳۵ |
تعویض فشنگی آب |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۳۶ |
تعویض دسته موتور راست |
۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۳۷ |
تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) |
۰ |
۰ |
| ۳۸ |
باز و بست رام زیر موتور جلو و عقب |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۳۹ |
تعویض باک بنزین |
توافقی |
توافقی |
| ۴۰ |
تعویض پمپ بنزین |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۱ |
تعویض فیلتر بنزین |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۴۲ |
تعویض لوله رفت بنزین |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۳ |
تعویض لوله برگشت بنزین |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۴ |
تعویض منبع کنیستر |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۴۵ |
تعمیر کامل گیربکس |
۲۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۶۰,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۴۶ |
تعویض کیت کلاچ |
۱۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۴۷ |
تعویض سیم کلاچ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۴۸ |
تعویض بوش های دو شاخه کلاچ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۴۹ |
تعویض لیور دنده داخل اتاق |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۵۰ |
تعویض بوش لیور |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۵۱ |
تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس |
۰ |
۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵۲ |
تعویض سنسور کیلومتر |
۰ |
۰ |
| ۵۳ |
باز و بست گیربکس جهت تعویض کاسه نمد ته میل لنگ |
۱۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۵۴ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس |
۴,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۵۵ |
باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس |
۴,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۵۶ |
تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۷ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۸ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۹ |
تعویض رام زیر گیربکس |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۰ |
تعویض کمک های جلو هر عدد |
۴,۳۰۰,۰۰۰ |
۴,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۱ |
باز و بستن طبق هر دو طرف |
۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۲ |
تعویض موج گیر جلو هر طرف |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۳ |
تعویض قرقری فرمان هر طرف |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۴ |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۵ |
تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۶ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۷ |
تعویض کامل اکسل (ABS) |
۱۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۶۸ |
میزان فرمان دستی |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۶۹ |
میزان فرمان با دستگاه |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۷۰ |
تعویض کمک عقب هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۱ |
تعویض بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۲ |
تعویض محور بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۵,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۷۳ |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
۱۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۷۴ |
تعویض پمپ هیدرولیک |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۷۵ |
تعمیر پمپ هیدرولیک |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۷۶ |
تعویض منبع هیدرولیک |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۷۷ |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۸ |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۷۹ |
تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان |
۶,۳۰۰,۰۰۰ |
۶,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۰ |
تعویض گردگیر فرمان چپ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۸۱ |
تعویض گردگیر فرمان راست |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۸۲ |
تنظیم غربیلک فرمان |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۸۳ |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
۹,۵۰۰,۰۰۰ |
۸,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۸۴ |
تعویض لوله های هیدرولیک |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۸۵ |
تعویض چهارشاخه فرمان |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۶ |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۷ |
تعویض بوستر و باز و بستن پدال |
۱۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۸۸ |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۸۹ |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۹۰ |
تعویض ترمینال ترمز |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۹۱ |
تعویض پمپ ترمز |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۹۲ |
تعویض کالیپر چرخ جلو |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۹۳ |
تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۹۴ |
تعویض شلنگ ترمز جلو |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۹۵ |
تعویض لنت جلو دو طرف |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۹۶ |
بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۹۷ |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۹۸ |
تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۹۹ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۰ |
تعویض لوله ترمز عقب |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۱ |
تعویض لنت عقب کاسه ای و تعویض بلبرینگ دو طرف |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۲ |
تعویض سیم ترمز دستی بلند |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۱۰۳ |
تعویض سیم ترمز دستی راست |
۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۴ |
تعویض سیم ترمز دستی چپ |
۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۵ |
تعویض تفنگی ترمز دستی |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
source