منتشر شده در 28 مهر 1403 ساعت 16:22


شرایط فروش نقدی برای دو محصول کرمان موتور اعلام شد - مهر 1403

بر اساس جدیدترین بخشنامه فروش منتشر شده از شرکت کرمان موتور، فروش دو محصول J7 و T9 بصورت نقدی آغاز شده است.

در جدیدترین بخشنامه کرمان موتور نام دو خودروی KMC J7 و KMC T9 دیده می شود. هر دو خودرو به صورت نقدی به فروش می رسد. بر اساس این بخشنامه فروش، کی ام سی J7 با قیمت ۱ میلیارد و ۳۸۲ میلیون و به صورت نقدی به فروش می رسد و تحویل خودرو پس از ۱۵ روز کاری خواهد بود. سود تاخیر ۲.۵ درصد بصورت ماهیانه محاسبه می شود و تنها دو رنگ سفید و مشکی از این خودرو به عرضه می رسد. کی ام سی T9 به عنوان یکی از فول ترین پیکاپ های بازار ایران با قیمت مصوب ۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می رسد. موعد تحویل این خودرو هم پس از ۱۵ روز کاری خواهد بود و سود تاخیر ۲.۵ درصد بصورت ماهیانه محاسبه می شود.

جدول شرایط فروش نقدی برای دو محصول کرمان موتور

شرایط فروش نقدی برای دو محصول کرمان موتور اعلام شد - مهر 1403

ویدیو تست و بررسی و مشخصات J7

قلب تپنده این سدان جذاب، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم با کد موتور HFC4GC1.6E است که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند. کی ام سی جی ۷ می تواند به کمک این پیشرانه شتاب خود را در کمتر از ۱۰ ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند که با توجه به وزن این خودرو عدد مناسبی به حساب می آید.

ویدیو معرفی و مشخصات T9

T9 یک موتور بنزینی ۲ لیتری توربو شارژ را در زیر کاپوت خود دارد که می تواند نهایت قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۸۰ نیوتن متر را از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی ZF ، به تمامی چرخ ها منتقل کند. شایان ذکر است که جک T9 با موتور دیزلی ۲ لیتری توربو شارژ نیز به بازار عرضه شده است که این موتور می تواند روی هم رفته ۱۷۰ اسب بخار و ۴۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

source

توسط autokhabari.ir