به‌ گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کامیونت فورس ۳.۸ تنی(F۳۸) که در رده کامیونت‌های سبک قرار می‌گیرد با توان حمل حدود ۲.۵ تن بار، به دلیل طراحی ویژه فضای بار و حذف پرتی در محیط بار، قابلیت حمل بار بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌ دهد و درست به همین دلیل نیز از ابتدای معرفی رسمی به بازار توانست خود را به عنوان رقیبی قدرتمند برای وانت نیسان معرفی کند.

 طراحی جدید و امکانات به‌روز در کنار توان حمل بار بیشتر و فضای بزرگ‌تر موجب شد تا کامیونت فورس F۳۸ از ابتدای ورود به بازار بتواند سهم مناسبی به خود اختصاص دهد.

کامیونت فروس 3.8 تن

استقبال از کامیونت فورس F۳۸ در حدی بود که این کامیون در چهار طرح فروش با قیمت کمتر از ۹۰۰ میلیون تومانی توانست ظرفیت فروش را تکمیل کند.

کامیونت فورس F۳۸ در اواخر خردادماه به بازار معرفی شد و اندکی بعد اولین طرح فروش آن نیز به اجرا درآمد.

تا امروز چهار طرح فروش برای کامیونت فورس اجرا شده است و در هفته‌های آینده سررسید تحویل خودرو به متقاضیان از سر می‌رسد.

اما مهمترین دلیل استقبال از کامیونت فورس را باید در چند نکته خلاصه کرد.

طراحی زیبا

کامیونت F۳۸ با طراحی متمایز نسبت به رقیب خود در بازار ایران، یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال از این محصول جدید بود.

پیشرانه قوی

کامیونت فورس F۳۸ از یک موتور ۱۹۹۸ سی سی بهره می برد و این موتور بنزینی ۴ سیلندر خطی با تکنولوژی میتسوبیشی ژاپن همخوانی دارد. حداکثر قدرت این کامیونت ۱۳۹ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن ۴۸۰۰ نیوتن متر در ۱۹۶ دور در دقیقه است.

توان حمل بار بالا

پیشرانه قوی به کامیونت فورس اجازه می‌دهد تا بیش از ظرفیت اسمی، توان حمل بار داشته‌ باشد و این مهمترین نکته برای خریداران است.

امکانات ایمنی

فورس F۳۸ آلایندگی یورو ۵ را پاس می کند و ترمز جلو و عقب در این خودرو دیسکی(کاسه ای-هیدرولیکی) است. این کامیونت از ترمز ضدقفل هوشمند مجهز به EBS، ASR، AEBS و ESC بهره می برد. رینگ فولادی ۱۵*۷ اینچی در این محصول به کار گرفته شده است.

امکانات رفاهی

از جمله امکانات و تجهیزات کامیونت ۳.۸ تنی بهمن دیزل باید به مولتی مدیا TFT لمسی مجهز به رادیو، رهیاب، بلوتوث، USB و SD card، کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی مدیا و کروز کنترل بر روی غربیلک فرمان، کروز کنترل، گرم کن آینه های جانبی، جنس و رنگ تودوزی(پارچه ای-چرمی / مشکی-قرمز) اشاره کرد که در رقیب این خودرو دیده نمی‌شود.

مجموع این امکانات و قابلیت‌ها، کامیونت فورس F۳۸ بهمن دیزل را به محصولی تبدیل کرد که ضمن تامین نیاز بازار به یک محصول نیمه سنگین، می‌تواند امکانات رفاهی و ایمنی مالکان را نیز تامین کند.

source

توسط autokhabari.ir