بهعنوان رسانهای که از صنعت مطلع هستیم، امیدواریم که اوضاع برای دو برند هیوندای-جنرال موتورز بهتر شود. از چند ماه پیش که مذاکرات آغاز شد، این همکاری هنوز در مراحل ابتدایی خود است. پالس گزارش میدهد که رئیس هیوندای، یویسون چانگ، اوایل این ماه به ایالات متحده سفر کرد تا با ماری بارا، مدیرعامل جنرال موتورز گفتگو کند.
در حالی که جنرال موتورز در ساخت پیکاپهای شاسی مستقل مهارت دارد، هیوندای فقط سانتا کروز با شاسی یکپارچه را در سبد خود دارد و پورتر کابور و تاسمان با شاسی مستقل را نیز از طریق برند خواهر خود کیا عرضه می کند. اگر این گزارش دقیق باشد، برند آسیایی میتواند نشان «H» خود را بر روی خودروهای کلرادو، سیلورادو، مونتانا، کنیون، سیرا و غیره قرار دهد. مشخص نیست که آیا پیکاپهای هیوندای مبتنی بر جنرال موتورز در بازارهایی که پیکاپهای شورولت و GMC پیشتر به فروش میرفتند نیز قابل فروش است یا خیر.
در همین حال، پالس به نقل از یکی از مقامات هیوندای گزارش داد که در آخرین دیدار، دو مدیرعامل پیشرفت های حاصل از امضای تفاهم نامه را بررسی کردند. آنها بیان داشتند:” ما در حال بررسی زمینههای مختلف برای همکاری دوجانبه، از توسعه خودرو گرفته تا راهحلهای انرژی در آینده هستیم.”
source