به گزارش بازار،‌ این حرکت سفر جاده‌ای ساده‌ای برای جمع‌آوری داده‌ها درمورد ویژگی‌های خاص رانندگی در ژاپن ازجمله ترافیک و مدیریت محیط‌های شهری متراکم توصیف شده است.

طبق گزارش «TheVerge» این آزمایش‌ها روی ۲۵ خودرو انجام خواهد شد که از اوایل ۲۰۲۵ وارد توکیو می‌شوند. ابتدا متخصصان رانندگی خودکار که Nihon Kotsu آنها را آموزش داده است، خودروهای ویمو را در توکیو کنترل خواهند کرد. زمانی که شرکت احساس کرد به آمادگی کافی رسیده، رانندگی خودکار و بدون دخالت دست را فعال می‌کند اما همچنان راننده‌ای پشت فرمان می‌نشیند.

درحالی‌که این آزمایش‌ها به‌طور قطع به‌عنوان گام‌هایی برای راه‌اندازی سرویس تاکسی خودران در توکیو دیده می‌شود، ویمو تأکید کرده هنوز برنامه‌ای برای ارائه خدمات به مسافران در توکیو ندارد. سخنگوی ویمو، «ساندی کارپ»، گفت: «ما درحال آوردن تکنولوژی خود به ژاپن هستیم تا یاد بگیریم که چگونه ویمو می‌تواند در چشم‌انداز حمل‌ونقل موجود در ژاپن جا بیفتد و بهترین روش‌ها را برای همکاری با مقامات محلی و جوامع پیدا کنیم.»

همکاری ویمو با اپلیکیشن GO برای استفاده از خدمات محلی در ژاپن

این پروژه برای جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل چالش‌ها و ویژگی‌های جاده‌های شلوغ شهری توکیو طراحی شده است. به گفته ویمو، هدف این است که فناوری خود را برای تست و بهینه‌سازی در بازارهای خارجی تطبیق دهد، نه ارائه خدمات تاکسی خودران در توکیو. درعین‌حال، مشارکت با اپلیکیشن تاکسی GO نیز ممکن است نشانه‌ای از برنامه‌های آینده ویمو در ژاپن باشد.

اگرچه بازار خودروهای خودران در ایالات متحده به‌آهستگی رشد می‌کند، ویمو قصد دارد تست‌های خود را در توکیو ادامه دهد تا با همکاری اپراتورهای محلی مانند Nihon Kotsu بتواند به توسعه تکنولوژی خود در سطح جهانی ادامه دهد. این حرکت به ویمو کمک می‌کند پای خود را در بازارهای بین‌المللی محکم‌تر کند و تجربیات جدیدی برای پیشرفت در توسعه خودروهای خودران به‌ دست آورد.

source

توسط autokhabari.ir