دی‌اس در ویدئوی تبلیغاتی که برای کراس‌اوور پرچم‌دار جدید N°۸ آماده کرده، با الهام از داستان سیندرلا به تمسخر رقبای این خودرو از آئودی و ب‌ام‌و پرداخته است!

اکستریم VX اکستریم VX

برند لوکس دی‌اس به‌تازگی پرچم‌دار جدیدی خود را با نام N°۸ رونمایی کرده است. واضح است که این برند با توجه به کاهش فروش و عدم موفقیت مدل‌های پرچم‌دار قبلی خود، قصد دارد توجهات را به این مدل جدید جلب کند. ازاین‌رو، دی‌اس در حین مراسم رونمایی N°۸، با بازسازی صحنه‌ای از داستان مشهور سیندرلا، هم پرچم‌دار جدید خود را در کانون توجهات قرار داده و هم به رقبا طعنه زده است. دلیل انتخاب چنین داستان و نمایشی این است که مدیرعامل دی‌اس «الیور فرانسوا» N°۸ را یک درشکهٔ مدرن توصیف می‌کند. هدف از این توصیف، تداعی میراث دی‌اس بوده است یعنی برندی که در برخی کشورها فروش مناسبی ندارد.

در انتهای این ویدئوی معرفی، فرانسوا N°۸ را بین یک آئودی Q4 E-Tron و ب‌ام‌و i4 پارک می‌کند و می‌گوید:

اگر سیندرلا در سال ۲۰۲۵ نوشته می‌شد، بدون شک سوار N°۸ می‌شد. تا تابستان آینده، زمانی که N°۸ به بازار عرضه شود، ممکن است شبیه یک داستان افسانه‌ای باشد و ساعت ۱۲ نیمه‌شب در رقابت درشکه‌های مجلل خیلی خوب به نظر برسد.

پس‌ازاین گفته‌ها، آئودی و ب‌ام‌و به کدوتنبل تبدیل می‌شوند درحالی‌که N°۸ دست‌نخورده باقی می‌ماند. برای اینکه بهتر متوجه ویدئوی تبلیغاتی دی‌اس شوید، باید مروری بر داستان سیندرلا داشته باشیم. در این داستان، پس‌ازاینکه نامادری و ناخواهری‌های سیندرلا راهی مهمانی پادشاه می‌شوند، یک پری مهربان ظاهر شده و یک کدوتنبل را به درشکهٔ طلایی تبدیل می‌کند تا سیندرلا را به کاخ پادشاه برساند اما این جادو در نیمه‌شب از بین می‌رود و درشکه دوباره به کدوتنبل تبدیل می‌شود.

با وجود این تبلیغات جالب، دی‌اس از زمانی که در سال ۲۰۱۴ از سیتروئن جدا شد، شرایط سختی داشته است. دی‌اس که در کنار لانچیا و آلفارومئو یکی از برندهای لوکس استلانتیس محسوب می‌شود، میراث چند دهه‌ای مرسدس بنز و ب‌ام‌و را ندارد. علاوه بر این، دی‌اس از پلت‌فرم مشترکی با خودروهای ارزان‌تر پژو و سیتروئن استفاده می‌کند و در تلاش است با طراحی‌های خاص فرانسوی و کابین لوکس‌تر محصولات خود را متمایز کند. مثل جنسیس، دی‌اس هم به دنبال رقابت با سدان‌ها و شاسی‌بلندها در سگمنت میان سایز لوکس اروپا است.

فرانسوا در ویدئوی موردبحث تأکید می‌کند که N°۸ با ۴.۸۲ متر طول، موقعیت رانندگی عالی یک شاسی‌بلند را با ظرافت یک سدان بزرگ ترکیب می‌کند. این خودرو همچنین با قابلیت پیمایش ۷۵۰ کیلومتر با هر بار شارژ، بیشترین شعاع حرکتی را در کلاس خود دارد. در این ویدئو، مدیرعامل دی‌اس در مورد کابین N°۸ هم صحبت می‌کند و مدعی ارائهٔ آرامش، زیبایی، سکوت و ظرافت فوق‌العاده می‌شود. با وجود همهٔ این تبلیغات، باید دید آیا خریداران وقتی می‌توانند سراغ انتخاب‌های سنتی‌تری از ب‌ام‌و، مرسدس و آئودی بروند، حاضر خواهند شد برای این کراس‌اوور جدید فرانسوی هزینه کنند یا نه.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۶ رای

source

توسط autokhabari.ir