به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمدرضا پور کاظمی، با اعلام این خبر در مراسم افتتاح نمایندگی جدید کرمان موتور، اظهار داشت: پس از تغییرات در نشان تجاری کرمان موتور در سال ۱۴۰۱، استانداردسازی نمایندگی ها نیز در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد افتتاح یکی از استانداردترین نمایندگیهای کرمان موتور هستیم.
وی با بیان اینکه امسال ۲۰ درصد افزایش تولید در کرمان موتور ثبت شده است، تاکید کرد: امیدواریم با تولید ۸۵ هزار دستگاه خودرو، سال جاری را به پایان برسانیم.
پورکاظمی متذکر شد: کرمان موتور ۱۳۰ نمایندگی فروش و خدمات در کشور دارد و برنامههای توسعهای بسیاری در دستور کار این شرکت قرار دارد.
همچنین، سید حسین میری مدیرعامل شرکت بم خودرو، در مراسم افتتاحیه نمایندگی ۱۷۷۷ حیدری کرمان موتور، با بیان اینکه نمایندگیهای کرمان موتور در سالهای اخیر همواره روند روبهرشدی داشته و تغییرات با سرعت بالایی در حال رخ دادن است، گفت: صنعت خودرو بر خلاف بسیاری از صنایع مانند ذوب فلزات، با سرعت بالایی تغییر میکند و در بازههای زمانی کوتاه شاهد اتفاقات زیادی هستیم.
وی با اشاره به این موضوع که کرمان موتور در سالهای گذشته همگام با تغییرات تکنولوژیک توانسته است همواره مسیر روبهرشدی داشته باشد، افزود: در صنعت خودرو به خصوص در ۱۰ سال اخیر شاهد اتفاقات مثبتی بودیم که بخشی از این اتفاقات را در مجموعه کرمان موتور دیده ایم.
میری با اشاره به افتتاح نمایندگی جدید کرمان موتور در خیابان شریعتی، تصریح کرد: نمایندگی حیدری یکی از نمایندگیهای استاندارد کرمان موتور است که یقینا سطح ارائه خدمات کرمان موتور به مشتریان را ارتقا خواهد داد.
بیشتر ببینید: افتتاح نمایندگی جدید کرمان موتور با کنسرت سالار عقیلی
در ادامه این مراسم، مصطفی جعفری مدیر تحقیقات راهبردی و توسعه کسبوکار کرمان موتور، گفت: ما در کرمان موتور، فعالیتها را در سه محور دنبال کردیم. بحث اول افزایش تولید و سرمایهگذاری در زیرساختهای تولید بود که مجموعهای از مگاپروژهها در کرمان موتور انجام شد. خط رباتیک و سایت شماره دو بخشی از این مگاپروژهها بود که موجب افزایش تولید در کرمان موتور نیز شده است.
وی افزود: بحث دوم نیز افزایش سطح دانش فنی و عمق ساخت داخل بود که با جدیت دنبال کردیم و نتیحه آن همکاری شرکت با قطعهسازان می باشد که در بخش خصوصی کمتر دیده شده است در همین راستا هشت دی ماه سال جاری، نخستین گردهمایی زنجیره تامین قطعهسازان کرمان موتور برگزار خواهد شد و چشمانداز آینده را در آن تبیین خواهیم کرد.
جعفری با بیان اینکه محصولات کرمان موتور در میان محصولات داخلی، کمترین ارزبری را دارد، اظهار داشت: این موفقیت حاصل همکاری با زنجیره تامین و قطعه سازان است.
وی، کرمان موتور را تنها خودروساز بخش خصوصی دانست که یک پلتفرم اختصاصی دارد و توانسته خودروی ملی خود را به بازار عرضه کند.
مدیر تحقیقات راهبردی و توسعه کسبوکار کرمان موتور، سومین محور تحولات را نیز بحث افزایش و ارتقای تجربه مشتری معرفی کرد که از سال گذشته سرمایهگذاری زیادی در آن انجام شده است و تصریح کرد: هرچند نارضایتیهایی در این مسیر وجود دارد اما مشتری را در مرکز تحولات شرکت کرمان موتور قرار داده ایم چون مشتری بزرگترین سرمایه کرمان موتور است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه تحولات به بازتعریف برند کرمان موتور منتهی شد که بعد از تغییر لوگو، شاهد ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مشتریان ذیل هویت بصری جدید کرمان موتور هستیم.
خاطرنشان می شود: نمایندگی ۱۷۷۷ حیدری کرمان موتور در یکی از نقاط مرکزی تهران افتتاح شد که تاریخچه جالب توجهی دارد. نمایندگی جدید کرمان موتور در فضایی بسیار بزرگ افتتاح شد که تا پیش از این از قدیمیترین نمایشگاههای خودرو تهران شناخته میشد. نمایندگی حیدری در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان افتتاح شد و قرار است خدمات فروش و پس از فروش محصولات کرمان موتور را در فضایی استاندارد به مشتریان ارائه کند.