**تمایل ایران‌خودرو به فروش مستقیم محصول به مشتریان**

نایب‌رئیس هیات‌مدیره شرکت ایران‌خودرو در یک مصاحبه خاص با اخبار خودرو، اعلام کرد که این شرکت تکاور بازار خودرو را با استراتژی‌های جدید در فروش محصول به مشتریان کنار گذاشته است. وی بر اهمیت خروج این صنعت از حاکمیت انحصاری تاکید کرد و از روش‌های جدید در عرضه خودرو به مشتریان سخن گفت.

به گفته زعیم‌های صنعت خودرو، تغییر روش عرضه محصولات از طریق کانال‌های مستقیم می‌تواند به بهبود رضایت مشتریان و کاهش قیمت‌ها منجر شود. این رویکرد نشان‌دهنده تعهد ایران‌خودرو به سازماندهی بیشتر بازار و رقابت‌پذیری در بازار خودروی ایران است.

توسط autokhabari.ir