حسن قرهای، قائممقام مدیرعامل ایرانخودرو در زمینه استراتژی و توسعه محصول، اعلام کرد که این شرکت برای بهبود کیفیت محصولات و تامین قطعات، اقدامات گستردهای به نمایش گذاشته است. بهویژه در دوران نوروز، خدمات امدادرسانی به صورت گستردهای ارائه میشود.
بررسی و رسیدگی به شکایات افراد متقاضی در اولویت برنامههای ایرانخودرو قرار دارد. اگر به دلیلی نیاز باشد، خودروهای دارای نقص در مکانهای تعیین شده برای اصلاح قرار گرفته و به آنها جهت تعمیر ارسال خواهندشد.
پیش از تحویل خودرو برای مشتری، مرور automatic و دقیقتری صورت میپذیرد. تاکنون، ۱۰ ایراد اساسی در خودروهای تولیدی این کارخانه شناسایی و تصحیح شدهاند.