مدیرعامل شرکت ایساکو در یک جلسه می گوید تلاش نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو برای ارایه بهترین خدمات به مشتریان باید همراه با تقویت زیرساختها برای افزایش درآمد و بهبود کیفیت خدمات باشد.
عبدالله سلطانی ثانی در این جلسه می گوید برای رسیدن به این هدف، باید تمامی عناصر مورد نیاز نمایندگیها برای ارایه خدمات استاندارد به مشتریان فراهم شود. وی از اقدامات مثبت مدیریت جدید در راستای افزایش رضایت مشتریان و بهبود خدمات پس از فروش خبر می دهد و می گوید ما هر روز نیازهای مشتریان، بهویژه در زمینه تامین قطعات، را رصد و بررسی می کنیم.
سلطانیثانی تاکید می کند که مشتریان باید با آرامش و اطمینان از خودرو استفاده کنند و تا کیلومتر مشخصشده نیازی به مراجعه به نمایندگی نداشته باشند. وی از تشکیل کارگروههایی برای تسریع در فرایند تصمیمگیری در حوزه خدمات پسازفروش خبر می دهد و می گوید با انتقال از سطح وظیفهگرایی به فرایند گرایی، سرعت تصمیمگیریها افزایش یافته است.
مدیرعامل ایساکو از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰۴ خبر می دهد و می گوید برای اولین بار، مشتریان شاهد تغییرات مثبت در خدمات پسازفروش خواهند بود که این امر با همکاری و تعامل نمایندگیها محقق میشود.
وی تاکید می کند که سرعت تحویل قطعات و عدم تاخیر در آن، به اهمیت لجستیک هوشمند و مکانیزه اشاره دارد و می گوید برای ارسال بهموقع و هوشمند قطعات، نیاز به مطالعه و بررسی دقیق وجود دارد تا نمایندگیها بتوانند با خیال راحت به ارایه خدمات به مشتریان بپردازند.
وی از برنامههای ایساکو برای بازنگری در آییننامهها و بخشنامهها خبر می دهد و می گوید در تدوین آییننامهها، تنها کاهش هزینهها مدنظر نیست، بلکه باید با همکاری یکدیگر، آییننامهها را در راستای ارتقای خدمات پس ازفروش اصلاح و بازنگری کنیم.