در جلسه کارگروهی تبیین رویکردهای جدید ایران خودرو، شرکت‌های نمایندگی این شرکت در حوزه خدمات پس از فروش حضور داشتند.

Abdullah Solatani, معاون اجرایی گروه صنعتی ایران خودرو، در این جلسه بر لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای افزایش درآمد و بهبود کیفیت خدمات پس از فروش به نمایندگی‌ها تاکید کرد.

او درباره‌ی کارگروه‌های مختلف تاسیس شده برای تسریع تصمیم‌گیری در این حوزه صحبت کرد و بیان کرد که بر اساس این رویکرد جدید، سرعت تصمیم‌گیری‌ها افزایش یافته است.

مدیرعامل ایساکو در این جلسه بر سرعت تحویل قطعات و عدم تاخیر در آن تاکید کرد و به اهمیت لجستیک هوشمند و مکانیزه اشاره کرد.

وی از طرح امداد نوروزی سال جاری خبر داد و هدف از این طرح را تغییر مثبت در خدمات پس از فروش بر اساس همکاری و تعامل نمایندگی‌ها عنوان کرد.

توسط autokhabari.ir