مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: در محلی که صنعت در حال Growth است، با تعریف کردن یک خواسته و اهداف جدید، نمایندگی‌ها باید از پتانسیل خود برای برآوردن این خواسته استفاده کنند. او خواستار توجه نمایندگی‌ها به ابعاد مختلف مانند.getProduct،Customer service و Qualty control شد.

در رخداد تازه ای،ادیل پیرمحمدی تاکید کرد راهی وجود ندارد که تنها به اعداد و اهداف برسیم و خدمات پس از فروشمان بهبود نیابد مگر آن که افراد در شایسته ترین مقطع برای انجام کارها تداوم عمل را نشان دهند.

گفتنی است ادیل پیرمحمدی در محلی به نیاز مشتری اصیل اهمیت سپردن و همت و تلاش را گفت اگر نیازهای مشتری را نداشته باشیم ک جا بازسازی طولانی خواهیم داشت و درآخر وضعمان هدر خواهد رفت.

توسط autokhabari.ir