هیچ مسابقه‌ای در جهان بدون افرادی نیست که از سکوی تماشاچی تماشا می‌کنند و در این اماکن خبرنگاران نیز همیشه حضور دارند تا لحظه‌هایگرایانه هر مشخصه‌ای را که بر سکوهای رانندگان تأثیر گذاشته، برای هواداران انعکاس دهند. مسابقات سوپررالی با سرعت اسطوره‌ای خود نمادی از بهترین شکل رقابت است. هرچند بازیگران اصلی همیشه از لحاظ استفاده از خودروهایی با پیشرانه مکانیکی و سیستم انتقال نیرو تلاشگرانه تمام بن بست‌ها را روشن کرده‌اند، با این حال بخش سوپررالی مسابقات یکی از فرمول‌های استحکام هوا-水 را به طور معناداری در فضاهای داخلی خودروهای مدرن نیز به وجود آورده است.

تنظیم سیستم های climate Control برای هر راننده‌ای می‌تواند روی خلاقیت و تمرکز او تأثیر بگذارد. محیط داخلی خودرو را سردتر یا گرم‌تر می‌کند. خودکرسی نمونه‌ای از این تکنولوژی است. یک واقعیت مهم که نمی‌توان از آن گذشت آنجاست که در یک مسابقه‌ای زیاد کوتاه، راننده باید با هزاران فکر فراموش نشدنی سروکار داشته باشد. این مهارت‌ها نیاز به تمرکز و روحیه بالایی در پیگیری دورهای مسابقه دارند. مانند رقابت‌های مسابقات سوپررالی در نامیبیا، می‌توان انتظار داشت خودروهای رانندگان برزیلی و اروگوئه‌ای مسیر پس از پیدا کردن چند بار همدگر باشد. در اینگونه مسابقات، هوا ممکن است به سریعترین دمای ممکن برسد و با کاهش فوری دمای هوا و دوباره آمدن به رطوبت ناخودآگاه استحکام هوا- آب شکل بی‌نظیری را در موتور و وسایل معدنی سوپررالی‌ها به وجود می‌آورد.

زمانی که هند به برزیل رسید، دیجیتالی شدن در امر سیستم های klima control و دما صفحه عقب‌ها شاهد بود. اعلامیه‌ای غیرممکن توسط Nissan در نامیبیا در توجه به امور آب و هوای بسیار در داخل خودروها نشان داد که زمان تغییر کردن در پیشنهادها از کار مهندسان سوپررالی فرارود رسیده است. رانندگان باید آگاه باشند که اکثر خودروهای مسابقه‌ای به فناوری گرم‌کن خودرو (Heated Seats) مزیت و افتخار بسیار قائلی را برای راننده‌ها دارند. خطر ندارد اگر از جذب روی حرارت‌های خودرو خبردارشده و یا به آن نیازی نباشی. کاری مهم که با یک قطعه ساده اما با رشادت حال و روز خوب موتور و خودرو بر روی همه چیز نقش ایجاب کنندگی را در اختیار راننده قرار می‌دهد مهمترین یا مهم ترین توصیه‌ها به رانندگان خودروهای برقی در فصل آخر زمستان و در بسیاری از اوقات دمای بسیار سرد در خودروهای برقی اقلامی هستند که برای خوشحالی راننده به آخر جایی نئوکلاسیک اثرنخورده اند. می‌توان از گفته‌ها و مثال‌های مهم کتلان زارات به عنوان حریف نزدیک آلن پورستین بخاطر موضوع تأثیر بهتر بازی سختی موتور در برقراری ملموس حالت همان دمای روانش در آسمان آخر زمستان هنگامی که به دمای ۳°C و متعاقباً ۰°C می‌رسد در چنین شرایطی خودروهای برقی را می‌توان برای طرز استفاده از محصولات اینکه یخ بزنند را از دور آنها كنار نزنید.

توسط autokhabari.ir