در حال حاضر در چین فاکتورهای خودرویی اقتصادی نظیر آفرود، متراژ، حداکثر طول عمر باطری، مصرف سوخت الکتریکی و… برای دو شاسیبلند پروکسی بسیار متفاوت است. و بسیاری از شرکتها استدلال میکنند که مهمترین مبحث محرک یک محصول تازه روانه بازار، مهریههای بازار است. شرکتهای خودروسازی نیز به این علامت میبالند که در بازار ایران با خودروسازهای محلی رقابت میکنند. باوجود این، در نظر داشته باشید که شرکتهای محلی مثل ایران خودرو، سایپا و… با محصولات خود به همان حدی که در سود رابیت مواد اولیه برای ساخت خودروهای بومی به خود میرسانند به تکنولوژی و رقابت الزام میآیند. از نظر دیگر، رقابت دو محصول خودروساز محلی و خارجی نیازمند جلب رضایت مشتری و پروکسی است.