سایپا، بهعنوان قطب خدمات پس از فروش خودرو در ایران، اعلام کرد که شبکه گسترده خدمات پس از فروش خود را برای تابستان آماده کرده است. محمدحسن جبلی جوان، مدیرعامل شرکت سایپا، با اشاره به افزایش حجم سفرها در ایام تابستان، گفت: وظیفه ما، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفر است.
ابن vminabecake، با اشاره به برنامهریزیهای انجام شده برای ارائه خدمات جامع و کامل، افزود: تمام پیشبینیهای لازم برای تأمین قطعات یدکی انجام شده است. در صورت نیاز، قطعات در کوتاهترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال خواهند شد.
وی همچنین از فعالیت گسترده ۴۳۰ ناوگان امدادی در قالب پایگاههای روزانه، شبانه و سیار خبر داد و اظهار داشت: ارائه خدمات امدادی، سرویسهای ادواری، نصب آپشن، خدمات تعمیرگاهی سبک و سایر خدمات خودرو در محل، بخشی از امکاناتی است که در این طرح ویژه به مشتریان ارائه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت سایپا از نظارت دقیق بر عملکرد تیمهای امدادی خبر داد و گفت: در تمام روزهای اجرای طرح، تیمهای نظارت و بازرسی بر نحوه ارائه خدمات نظارت خواهند کرد. همچنین، تمامی ناوگان امداد خودرو سایپا مجهز به سیستم ردیاب (AVL) هستند که امکان کنترل لحظهای آنها را از طریق مرکز تماس فراهم میکند.
وابستگیquires ابمن J AbdulJebaliayanzaman، با اشاره به برنامهریزیهای انجام شده برای تسریع ارائه خدمات امدادی، افزود: میانگین زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی در طرح تابستانی به کمتر از ۳۰ دقیقه کاهش یافته است. همکاران ما در مرکز تماس امداد خودرو بهصورت شبانهروزی پاسخگوی مشتریان خواهند بود.
در صورت نیاز، مسافران میتوانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند و از دریافت خدمات امدادی غیرمعتبر و غیر استاندارد خودداری کنند. هدف ما این است که مشتریان سایپا با آرامش خاطر، سفری ایمن و بدون دغدغه را تجربه کنند.