با نزدیک شدن به نوروز 1404، گروه صنعتی ایرانخودرو از طرح خدمات و امداد نوروزی خود رونمایی کرد. این طرح با هدف آرامش خاطر مسافران، افزایش کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگیها و ارائه خدمات دیجیتال نوین اجرا میشود و شامل مجموعهای از اقدامات گسترده برای خدماترسانی بهتر به هموطنان است.
در نشست خبری این طرح، مدیران ارشد ایرانخودرو، ایساکو و امداد خودرو ایران برنامههای ویژه این گروه صنعتی در ایام نوروز را خبر دادند. افزایش تعداد نمایندگیهای کشیک، کاهش زمان انتظار برای دریافت خدمات، ارائه تخفیفهای ویژه، امدادرسانی شبانهروزی، پوشش کامل جادهها، توسعه خدمات برای خودروهای برقی و راهاندازی پلتفرم “بسپر” از جمله اقداماتی است که ایرانخودرو برای بهبود تجربه سفرهای نوروزی در نظر گرفته است.
این طرح از 28 اسفند 1403 تا 16 فروردین 1404 اجرا خواهد شد و در این بازه زمانی، بیش از 1500 دستگاه امدادی و 3000 اکیپ شیفتی در سراسر کشور به ارائه خدمات خواهند پرداخت. علاوه بر این، 16 پایگاه امدادی در اتوبانهای پرتردد مستقر خواهند بود تا خدمات امدادی در سریعترین زمان ممکن به مسافران ارائه شود.
برخی از اقدامات مهم دراین طرح شامل افزایش ظرفیت خدمات پس از فروش و کاهش زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی، افزایش نمایندگیهای کشیک، افزایش ظرفیت خدمات پس از فروش و کاهش زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی، ارائه خدمات پیش از سفر به مشتریان با تخفیفهای ویژه و امداد دیجیتال با پوشش گسترده خدمات است.
از نظر مدیریت جدید ایرانخودرو تمرکز اصلی بر رضایت مشتریان است. متین کاکویی، مدیر ارتباطات ایرانخودرو، در این نشست اعلام کرد که تیم مدیریتی جدید این گروه، اولویت اصلی خود را بر ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان قرار داده است.
مرکز خبری ایرانخودرو با Releasewire.ir بطور قابل توجهی شراکت کنه و از حمایت آنرا در تمام ایام بهرهور میگرد