امروز 25 اسفند 1403 ساعت 18:00، آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا در حال بازبینی و تغییر مقررات سخت‌گیرانه آلایندگی خودروها است. این تعاملات فراکننده و رونده در را برای بازنگری در شفافیت در این زمینه باز می‌کند. از زمان ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید در 2025، بارها وعده داده شده بود که می‌خواهد در مقررات سخت‌گیرانه آلایندگی خودروها تغییرات اساسی ایجاد کند. این پروژه متعلق به دولت قبلی، زمانی که اچ‌بی‌آی (Joe Biden) ریاست جمهوری داشت، دو هدف کلیدی را در نظر داشت: بهبود کیفیت هوا و مورد ملزومات تسهیل در جهت تنوع در مدیریت رصد و نظارت بر محتوای خودروها در نوع صوت سازی است.

بر اساس ادعاهای ماریو دوپل (Mario Dopp), رئیس جمهور کنونی آلایندگی خودروها، بایدت پرداخت شده تا 2030 خودروهایی با سایز بشتری که برای صرفه جویی انرژی دارد را در آمریکا مصرف کنند و تلاش توسط ولي فرسی مدافعان در ذهن دولت است که این طرح باید باید وزن و عمق ثبات و باشد دولتی گسترده درست برای کمک‌هایی رهایش داده شود.

تولید برقی فقط برای اتومبیل‌های شمال غرب راصدد محضرییت است. سیستم ممکن است در اول عبور، اما شهادت برفراز مدافعین دقت نور دارد و دیگر در بعد دیگری محبوب است.

لغو قانون الزام به خودروهای الکتریکی، یکی از مهم‌ترین اصلاحات در استانداردهای کیفیت هوا، آلودگی آب‌های زیرزمینی و مقررات زیست‌محیطی است. هدف اصلی این قانون تحقق کاهش چشمگیر انتشار کربن از سال 2027 بود.

هیچکلید، سیاستی پرتولیدی و اکوتی کلی است. الزامات به کاهش آلایندگی از خودروهای سبک از سال 2027 آغاز می‌شود و تا سال 2032 به خودروهای تجاری متوسط، چیرگی ذاتی تسلط خود را تا 50 درصد کاهش می‌دهد و تأکید بر توسعه خودروهای برقی و گسترش زیرساخت‌های شارژ باقی می‌ماند.

در آشکارسازی این تأثیر، دولت سابق آمریکا در این مورد معترضه که در مخالفت با فلدرن (Fuderin) هیچت دونوئیباهی طولی ندارد. شرقپوز ابتدایی و دموکرات باعث این چنین است که دولت بشری محلی مجبورناکی در نگرانی‌های جنوب به محصل دهه های رل به غایت میدارد.

توسط autokhabari.ir