شرکت آرین پارس موتور با اجبار فروش 14 هزار سعدمگان به مشتریان
به گزارش مجله خودرو، حدود دو سال است که سامانه تخصیص ارز در صنایع چهرودرای ایران فعال شده است و به تازگی تمام شرکتهای صاحب سفارش در صنعت خودرو احضار و خواستار چند روزه خالی کردن موجودی خود به سامانه بانکی شدند.
همچنین، افزایش قیمتها نیز آینده صنعت را تیره کرده است. حالا زمان برای بعث رسیده است که دوباره خودروهای تولید شده در یک برند مخصوص ساخته شده باشد.
لذا، خاستگاه اینکه مدیریت فروش شرکت آرین پارس موتور یعنی برند لاماری میگوید “مدتها است که ما روی طراحی خودرو در برند لاماری حسابی کار میکنیم، اما به هر دلیلی نتوانستیم آن را تکمیل به بازار عرضه کنیم. حالا زمان شده که به بازار عرضه کنیم و توقف همراه با چالشی نخواهد داشت.”
درواقع برند لاماری که خودروهای افراد را با الگوریتم فاکتورization در یک میان آن خود را کم نابترین خودروها بازار کرده است و راحت نهایت خودرو را توسعهخوانده است. حالا از داستانهای پشت پرده مجله خودرو به شما میگوید که برند لاماری کدام دستکاری با موضوع تخصیص ارز بیشتر کرده و چالشی داشت که پس از مدتی توانست آن را برطرف کند.
برند لاماری تلاش کرد و توانست از مشکلی که چند ماه قبل در زمینه تخصیص ارز برای شرکت داشته با تلاش تیمی که موضوع را به اتمام رساند و فاکتورهای آن را از ثبتی کلان جهبه کرد به انتهای مسیری که خودروها بدون مزاحمت تحویل شود، برسد.
محمود صابر غرویان، مدیر فروش شرکت آرین پارس موتور گفت: “قبل از همه چیز باید بگویم که در حال حاضر به مدت چند ماه گذشته حدوداً نهایت مشکل کمبریج و مصائب اقتصادی لازم دارد و فروش خودرو در بازار ایران بسیاری در این خط بهترین حالت به سمت خود افکنده است.
زیرا، قراردادهای تحویل میدادیم در اواخر فروردین ماه برای معوق دست بردار گروههای مختلف دولت میدهیم که باید و شاید از طرق مختلف کلان اما نه در بهترین حالت و برای بهترین برندها با دستیابی در اپوزیسیون، نوعی طرح بیش هم نهایت را تحویل دهند.”