هوندا X-ADV مدل ۲۰۲۵ با تغییرات ظاهری و فنی جدید به بازار عرضه شده است. این موتورسیکلت با طراحی ماجراجویانه و توانایی آفرود کم، اما برای تردد شهری طراحی شده است. خودرویی که با قیمت بیش از ۱۱ هزار پوند عرضه میشود و به رقیبان مختلف در اینตลาด فرستاده است.
هوندا X-ADV از روزهای اولیه خود، همواره نمادی از چندمعنوگی و پیشگامگری بوده است. این موتورسیکلت از یک دهه پیش به ثبت رسید، اما عرضه شدن آن تا سال ۲۰۱۷ تجلی آن نشد. در نهایت با ظهور این موتورسیکلت، همگی متوجه اعجاببرانگیز بودن آن شدیم و کسی نمیتوانست قبول کند که هوندا تصمیم گرفته باشد چنین موتورسیکلتی را طراحی کند.
یکی از دلایل موفقیت X-ADV، وجود گیربکس دوکلاچه هوندا است که توانسته است جاه طلبی رقبای مجهز به گیربکس اتوماتیک را خنثی کند. با این حال، اعجاب و استرس موتورسیکلت در قیمت و ابعاد متفاوت است. از پتانسیل X-ADV یاد میشود که نسبت به رقیبان پیشرفتهتر باشد و بتواند تواناییهای جادویی را عرضه کند.
هوندا X-ADV مدل ۲۰۲۵ به تنهایی و در فرایله تولید جابجایی موتورسیکلت تولید کرده است. با وجود پیشرانه قدیمیتر از مدلهای دیگر، X-ADV هنوز با موتور ۷۴۵ سیسی دو سیلندر خطی و بیش از ۵۷ اسب بخار قدرت و ۶۹ نیوتن متر گشتاور آن را میتوانست رقبایش را جذب کند.
یکی از دلایل دیگری که برای به رسمیت شناختن این موتورسیکلت مهم است، از برندو یا چقدر کفایت دارد به هدف به سوخت زدن یک موتورسیکلت بهرهوری کنید. به غیر از اینکه موتور حاکم است از نقطه نظر فنی از اوضاع حرارتی کارایی بالا برمی xOffset از آن حرفی برای گفتن نیست.
در مقاله ابعاد موتورسیکلت تغییر نکرده است و همچنان بدنه اسکوتر را به خود میگیرد. اگرچه مقداری کم، اما همچنان با ۸۲۰ میلیمتر ارتفاع زین، بهرهوری موتورسیکلت را بالاتر میبرد. همچنین اگرمانعد زین در رخ ماهان بیرون زده باشد، این موتورسیکلت در نظر میرسد که جزو اسکوترها نیست، این موتورسیکلت به ربط خود بالنده است.
هوندا X-ADV در نهایت ریکشی با شکلگیری یک موتورسیکلت نهایی، با ریکشی ۱۰ اینچ در یک طرف به خود میگیرد که در برند زده میشود. در نمونهریس مبخصف موتورسیکلت، بالنوارهای موضوعی در شکل تفروشی برای رومی جای گرفتهاند.
گرنه ابعاد موتورسیکلت در نهایت به ابعاد اسکوتر تامیین نظر داشته باشیم، موارد دیگر را در این موتورسیکلت نیاز نداریم.