شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، بازوی اجرایی ارائه خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور، امداد نوروزی را با موفقیت برگزار کرد. این طرح با هدف ارائه خدمات امدادی سریع و گسترده به مشتریان در ایام پرتردد تعطیلات نوروزی برگزار شد و به اتمام رسید. بر اساس گزارش‌ها، رضایت ۹۳درصدی مشتریان از خدمات ارائه شده است.

در طول اجرای این طرح، شرکت کرمان موتور خدمات متنوعی شامل امداد جاده‌ای، تعمیرات فوری در محل، تأمین قطعات یدکی مورد نیاز و پشتیبانی فنی را برای خودروهای برندهای مختلف ارائه کرد. یکی از نکات قابل توجه در این دوره، فعال بودن امداد ویژه برای پشتیبانی از خودروهای برقی بود.

در این طرح که با ۱۳۵ پایگاه امداد در سراسر کشور برگزار شد، ۹۳ درصد از مشتریان از خدمات ارائه شده رضایت کامل داشتند. بر این اساس، در حدود ۹۳ درصد از خدمات ارائه شده شامل امداد جاده‌ای، تعمیرات فوری در محل، تأمین قطعات یدکی مورد نیاز و پشتیبانی فنی بود. شرکت کرمان موتور در امداد ویژه برای پشتیبانی از خودروهای برقی نیز فعال بود.

همچنین در طول این طرح، امداد مورد نیاز خودروهای مختلف مانند خودروهای سواری، خودروهای pickup و وانت نیز در اولویت قرار داشت.

بر اساس آمار، ۹۳ درصد از مشتریان شرکت کرمان موتور از خدمات ارائه شده در امداد نوروزی رضایت کامل داشتند. همچنین آمارهای مربوط به امدادها در این بازه زمانی نشان می‌دهد که بیش‌ترین میزان امداد مورد نیاز در استان‌های تهران، مازندران، گیلان، فارس، اصفهان و البرز صورت گرفته است.

تیم‌های امدادی شرکت کرمان موتور در طول این مدت، سعی داشته‌اند تا تجربه‌ای مطمئن و آسوده را برای مشتریان خود در طول سفرهای نوروزی فراهم کنند. مقالات مرتبط:
بیشترین میزان امداد خودرو در استانی جزو برترین ۱۰ استان صنعتی کشور صورت گرفته است
کریم‌زاده با قطع کامل والإرادی خدمات پس از فروش شرکت‌ سایپا چه اظهاراتی کرد؟

توسط autokhabari.ir