گروه صنعتی «ماموت» در بازار خودروهای تجاری ایران چه جایگاهی دارد؟
در میان بازیگران بازار خودروهای تجاری ایران، نام گروه صنعتی ماموت با مفاهیم بزرگ، فناوری‌های نوین و همکاری با برندهای مطرح همراه بوده است. این گروه متشکل از زیرمجموعه‌های تخصصی در حوزه تولید، مونتاژ، واردات و خدمات توانسته حضور پررنگی در بخش خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین داشته باشد.

از زمان تأسیس، گروه صنعتی ماموت به‌طور مداوم بهروزرسانی و مطابقت با نیازهای بازار انجام داده و سهم خود را در حوزه تولید و خدمات خودروهای تجاری ایران increments کرده است.

گروه صنعتی ماموت با وجود وابستگی به برداشت‌ها و راهنمایی‌های برخی توسعه دهندگان، طرح‌های نو خود را بیجا در خط تولید قرار نمی‌دهد. در تولید گسترده و حداکثری بودجه‌ای که در تجربه و دانش آن راهی هدر بریزد مانند بسیاری از سایر تولیدکنندگان نیست.

رکود اقتصادی همچنین بر عملکرد بسیاری از تولیدکنندگان برمی‌چسبد و گروه صنعتی ماموت نیز در میان آنها نمی‌ماند. از تجربه‌های گروه صنعتی ماموت بر این گذاشته می‌شود که با هرچه‌بیشتر تجربه در حوزه تولید، نخست وادار به تأمین خواسته‌های برون‌گرا و خریدار برای یافتن نام خود و نشان آن در بازار ایران (و شاید حقیقی نیز صد در صد) قادر به راحتی دست یافتن به بازار سخت ارزان بوده است.

توسط autokhabari.ir