بزرگترین تولیدکننده خودروهای ایران، ایران خودرو، توسط بخش خصوصی مدیریت به دست گرفته است. پس از آن، این شرکت استراتژی های جدیدی را برای ارتقای کیفیت محصولات خود در نظر گرفته است.

بر اساس گفته های حسن قره‌ئی، قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو، یکی از این استراتژی ها کنارگذاشتن پلتفرم های قدیمی است. جمله دیگر برای رسیدن به این هدف این است که تولید خودروهای باکیفیت در کلاس C و با ابعاد بزرگتر که یکی از اهداف برنامه های جدید ایران خودرو برای بروس کردن محصولات و رقابت با برندهای دیگر است.
تصور می شود که جانشین مدیریت ایران خودرو و تغییر ساختار واحد تضمین کیفیت، مورد بعدی برای ارتقای کیفیت محصولات است. علاوه بر این راهکار، ایران خودرو همچنان در حال بررسی مواد و قطعات وارداتی است.
منظور برای این بررسی قطعًا بهبود کیفیت و اهداف بخشی است. هر چند که هنوز در مورد مورد بعدی اعلام نشده است. در این هشتمین استراتژی، تیم اجرای برنامه در واحد کیفیت از طریق “تیم اقدام سریع” سال ها وقتش را صرف عناصر آبمیوه بر اساس انتظارات مشتریان را داشته باشد.

توسط autokhabari.ir